جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1401
کد 927

توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی کسب شد :

عنوان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی سال 1400 در شاخص های عمومی و اختصاصی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی عنوان رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1400 را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، دربیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی دستگاه های اجرایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی ارزیابی شد که شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هر دو شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد و با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی از مهندس محمد خانی تجلیل شد.
شایان ذکراست؛ جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود و ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی می شود در دو بعد شاخص های اختصاصی و عمومی بوده که هر کدام 1000 امتیاز می باشد.شاخص های اختصاصی که عمدتا برگزیده از ماموریتها و فعالیتهای ذاتی شرکت بوده و شامل: جمعیت تحت پوشش آب شهری، جمعیت تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری، آب بدون درآمد، هوشمند سازی سامانه های آبرسانی شهری ، برنامه ایمنی آب می باشد که خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب در سطح ملی و استانی و در سایه تلاش و کوشش پرسنل شرکت عملکرد شاخصها غالبا بیشتر از مقدار پیش بینی شده بوده است.
همچنین ارزیابی شاخص های عمومی در 8 محور شامل: نحوه ارائه خدمات دستگاه و سهولت استفاده، شایسته سالاری در انتصاب نیروی انسانی، اجرا و ارزشیابی دوره های آموزشی مدیران و کارکنان، ارتقاء سلامت اداری دستگاه، ارائه خدمت به شهروندان توانخواه، استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی، استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، آسیب شناسی و بهبود عملکرد انجام شده است.
استاندار آذربايجان شرقي در این مراسم با اشاره به برگزاري جشنواره شهيد رجايي براي انتخاب دستگاه‌هاي اجرايي برگزيده، گفت: فلسفه برگزاري اين جشنواره، قدرداني از خدمات و تلاش‌هاي دولتمردان و حمايت از دستگاه‌هاي اجرايي برتر است.
عابدین خرم افزود: آن چیزی که برای پیشرفت سازمان ومجموعه دستگاه های اجرایی نیاز است علاوه بر اصول مدیریتی درست،  در مقابل خود و خدای خود مسئول بودن می باشد که آن را باید سرلوحه قرار داد.
وی ادامه داد : وجود برخي كاستي‌ها و نواقص در دستگاه‌هاي اجرايي غيرقابل انكار است، اما اينكه گفته شود دستگاه‌ها يا كاركنان دولت كم‌كاري مي‌كنند هم شايسته نيست.لذا بایستی عملکرد واقدامات شاخص هر دستگاه به درستی منعکس گردد تا تلاش عزیزان در مجموعه دولت به سمع ونظر مردم عزیز برسد .
استاندار آذربایجان شرقی  ادامه داد: از صنعت آب و برق به خصوص شرکت آب و فاضلاب استان کمال تشکر و قدرانی را دارم که با وجود شرایط سخت نسبت به برقراری آب شرب استان و از جمله روستاهای دورافتاده اقدام نمودند و از تلاش دست برنداشتند.
 شایان ذکر است مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.
 


















 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 29 شهريور 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 50
نظرات شما
captcha refresh