جست و جو در پرتال

عناوین کل اخبار

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی: اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی ستارخان بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: هزینه صرف شده برای فاز دوم مجتمع ستارخان دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بود که پیشرفت فیزیکی آن بیش از 92 درصد است.
1403/04/12

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی: مجتمع آبرسانی آلمالو شهرستان هشترود ٤٥ روستا را تحت پوشش آب سالم قرار می‌دهد

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: مجتمع آبرسانی آلمالو شهرستان هشترود ٤٥ روستا با دو هزار و ۱۴۲ خانوار و مجموع هفت هزار و ۱۷۴ نفر را تحت پوشش آب سالم قرار می‌دهد.
1403/04/12

تشریح طرح‌های آبرسانی انجام شده در روستاهای شهرستان بناب

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی طرح‌های آبرسانی انجام شده در روستاهای شهرستان بناب را تشریح کرد.
1403/04/10

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی: آب پایدار ۲۹۰ روستای آذربایجان شرقی طی دولت سیزدهم تامین شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با بیان اینکه در طول دولت سیزدهم اقدامات بسیاری در جهت پایدارسازی و تامین آب شرب بهداشتی انجام شد، گفت: طی این مدت آب پایدار ۲۹۰ روستای استان تامین شد.
1403/04/10

اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب در مناطق ولیعصر و بارنج تبریز

شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص قطعی و یا افت فشار آب در مناطق ولیعصر و بارنج تبریز اطلاعیه ای صادر نمود.
1403/04/09

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی تاکید کرد؛ ضرورت اجرای طرح‌های آبرسانی در بازه‌های زمانی کوتاه‌ مدت و میان مدت در شهر بستان آباد

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بر ضرورت اجرای طرح‌های آبرسانی در بازه‌های زمانی کوتاه‌ مدت و میان مدت در شهر جدید بستان آباد جهت رفع مشکلات آبی آن تاکید کرد.
1403/04/09

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی خبر داد؛ مجتمع آبرسانی قشلاقات آب پایدار ۱۴۶۰۱ نفر را تامین می‌کند

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از تامین آب پایدار ۱۴ هزار و ۶۰۱ نفر توسط مجتمع آبرسانی قشلاقات خبر داد.
1403/04/09

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی خبر داد؛ ۱۰ روستای شهرستان بستان آباد با همکاری بنیاد خیریه ابراهیمی به تأمین آب پایدار می‌رسند

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با بیان اینکه طی سال جاری ۱۸ روستای بستان آباد به آب پایدار می‌رسند، گفت: مشکل آبرسانی ۱۰ روستای این شهرستان نیز با همکاری بنیاد خیریه ابراهیمی برطرف می‌شود.
1403/04/07

به میزبانی آبفای استان انجام شد؛
بررسی و تکمیل یافته های نظرسنجی از مشترکین و آسیب شناسی فرهنگ مصرف آب در میان مشترکین خانگی با حضور مدیران و کارشناسان دانشگاهی

یافته های نظر سنجی و آسیب شناسی فرهنگ مصرف آب در میان مشترکین خانگی و راهکارهاي اصلاح رفتارهاي مصرفی آنها در استان آذربایجان شرقی با حضور معاونین، مدیران وکارشناسان شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی و دکتر عابدینی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز بررسی شد.
1403/04/07

جهش بزرگ در خدمات آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ دولت سیزدهم نویدبخش آینده‌ای روشن

خانی مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی : عملکرد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم با اجرای طرح‌های زیرساختی گسترده و افزایش بهره‌ وری، تحولی چشمگیر در تامین آب شرب و مدیریت فاضلاب استان به وجود آورده است که این اقدامات، پایه‌گذار آینده‌ای پایدار و رفاه بیشتر برای مردم منطقه شده است.
1403/04/07