با همکاری فدراسیون فوتبال و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضرورت توجه بیش از پیش به مدیریت مصرف آب در جریان دیدار حساس تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس، در قالب تبلیغات محیطی ورزشگاه و پیام های صرفه جویی به صورت زیرنویس تلویزیون به مخاطبان میلیونی این بازی اطلاع رسانی شد.
پیمان یوسفی گزارشگر شهرآورد، ضمن تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب، اهمیت مدیریت مصرف را به بینندگان و فوتبال دوستان یادآور شد.
گفتنی است تبلیغات محیطی این رویداد با تلاش روابط عمومی آبفای مرکزی به سرانجام رسید.