جست و جو در پرتال

تاریخ : جمعه 25 مهر 1404
کد 2308

میز خدمت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در مصلی تبریز برپا شد / تأکید مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی بر خدمت‌رسانی بی‌واسطه به مردم

میز خدمت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با هدف پاسخگویی مستقیم به مطالبات شهروندان و تسهیل ارتباط مردم با مدیران، همزمان با برگزاری نماز جمعه عبادی و سیاسی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز و با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت برگزار شد.
در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی و گسترش ارتباط چهره‌به‌چهره با مردم، میز خدمت این شرکت روز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برپا شد.
در این برنامه، ابراهیم سلیمانی مدیرعامل آبفای استان به همراه معاونین مهندسی و توسعه، بهره‌برداری، درآمد و امور مشترکین ،مدیر آب تبریز و جمعی از مدیران ستادی، از نزدیک به بررسی درخواست‌ها و مسائل شهروندان در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب پرداختند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در حاشیه این رویداد با بیان اینکه برگزاری میز خدمت زمینه‌ای برای تقویت اعتماد عمومی و شفاف‌سازی عملکرد دستگاه‌هاست، اظهار کرد:هدف ما از حضور در بین مردم، شنیدن مستقیم دغدغه‌ها و تسریع در حل مشکلات است. ارتباط بی‌واسطه با مشترکان باعث ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت آنان می‌شود.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان با اجرای طرح‌های توسعه‌ای، نوسازی شبکه‌های فرسوده و بهبود کیفیت آب شرب، در مسیر خدمت‌رسانی پایدار به مردم گام برمی‌دارد و همواره خود را موظف به پاسخگویی صادقانه به شهروندان می‌داند.
در جریان برگزاری میز خدمت، شهروندان مسائل خود را در موضوعاتی نظیر فشار و کیفیت آب، واگذاری انشعاب جدید، مشکلات فاضلاب شهری و قبوض مصرفی مطرح کرده و پاسخ‌های لازم را از مسئولان مربوطه دریافت کردند.
برگزاری میز خدمت در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، از جمله برنامه‌های مستمر دستگاه‌های اجرایی استان است که با هدف تسهیل دسترسی مردم به مدیران و تحقق اهداف دولت در زمینه مردمی‌سازی خدمات دنبال می‌شود.













 
  • نوشته شده
  • در جمعه 25 مهر 1404
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 24
نظرات شما
captcha refresh