میز خدمت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با هدف پاسخگویی مستقیم به مطالبات شهروندان و تسهیل ارتباط مردم با مدیران، همزمان با برگزاری نماز جمعه عبادی و سیاسی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز و با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت برگزار شد.
در راستای تحقق سیاستهای دولت مردمی و گسترش ارتباط چهرهبهچهره با مردم، میز خدمت این شرکت روز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برپا شد
.
در این برنامه، ابراهیم سلیمانی مدیرعامل آبفای استان به همراه معاونین مهندسی و توسعه، بهرهبرداری، درآمد و امور مشترکین ،مدیر آب تبریز و جمعی از مدیران ستادی، از نزدیک به بررسی درخواستها و مسائل شهروندان در حوزههای مختلف آب و فاضلاب پرداختند
.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در حاشیه این رویداد با بیان اینکه برگزاری میز خدمت زمینهای برای تقویت اعتماد عمومی و شفافسازی عملکرد دستگاههاست، اظهار کرد
:هدف ما از حضور در بین مردم، شنیدن مستقیم دغدغهها و تسریع در حل مشکلات است. ارتباط بیواسطه با مشترکان باعث ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت آنان میشود
.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان با اجرای طرحهای توسعهای، نوسازی شبکههای فرسوده و بهبود کیفیت آب شرب، در مسیر خدمترسانی پایدار به مردم گام برمیدارد و همواره خود را موظف به پاسخگویی صادقانه به شهروندان میداند
.
در جریان برگزاری میز خدمت، شهروندان مسائل خود را در موضوعاتی نظیر فشار و کیفیت آب، واگذاری انشعاب جدید، مشکلات فاضلاب شهری و قبوض مصرفی مطرح کرده و پاسخهای لازم را از مسئولان مربوطه دریافت کردند
.
برگزاری میز خدمت در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، از جمله برنامههای مستمر دستگاههای اجرایی استان است که با هدف تسهیل دسترسی مردم به مدیران و تحقق اهداف دولت در زمینه مردمیسازی خدمات دنبال میشود
.




