جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1404
کد 2253

اکران مرحله دوم بنرهای مدیریت بهینه مصرف آب در سطح کلانشهر تبریز

مرحله دوم طرح گسترده اکران بنرهای آموزشی با محوریت مدیریت بهینه مصرف آب در ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و نقاط پر تردد شهری اجراشد؛ اقدامی که گامی مهم در ارتقای فرهنگ عمومی و همراه‌سازی شهروندان برای عبور از چالش‌های کم‌آبی است.
در ادامه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری برای تقویت مشارکت مردمی در صیانت از منابع آبی، مرحله دوم نصب و اکران بنرهای (مدیریت بهینه مصرف آب) در معابر اصلی، ایستگاه‌های اتوبوس و فضاهای مترو در سطح کلانشهر تبریز به اجرا درآمد.
این طرح با همکاری نهادهای مرتبط با حوزه آب و فاضلاب و سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری به اجرا درآمده و هدف اصلی آن، ترویج الگوهای صحیح مصرف، جلب توجه افکار عمومی به ضرورت صرفه‌جویی و یادآوری مسئولیت جمعی در برابر منابع محدود آب است.
مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان در خصوص اجرای این طرح گفت : انتخاب ایستگاه‌های مترو و اتوبوس به دلیل حجم بالای تردد و ضریب بالای دیده‌شدن پیام‌ها صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود اثرگذاری این اقدام در تغییر نگرش و رفتار مصرفی شهروندان محسوس باشد.
گفتنی است مرحله نخست این طرح در ماه‌های گذشته با استقبال شهروندان و رسانه‌ها مواجه شد و استمرار آن در قالب مرحله دوم، نشان از جدیت مدیریت شهری در فرهنگ‌سازی و نهادینه‌سازی مصرف بهینه آب دارد.


































 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 1 مهر 1404
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 11
نظرات شما
captcha refresh