جست و جو در پرتال

تاریخ : جمعه 13 تير 1404
کد 2104

ارائه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از طریق دفاتر پیشخوان دولت

سرپرست درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با ارائه ۲۴ خدمت متنوع از طریق دفاتر پیشخوان دولت در استان، روند ارائه خدمات به مشترکین تسهیل شده و مراجعات حضوری به ادارات آب و فاضلاب به طور چشمگیری کاهش یافته است.
شهرام کیوانی، سرپرست درآمد و امور مشترکین این شرکت اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق دولت الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان آذربایجان شرقی به ارائه ۲۴ خدمت متنوع از جمله ثبت نام مشترکین جدید، تغییر مالکیت، درخواست انشعاب، استعلام بدهی و سایر خدمات پرکاربرد در حوزه آب و فاضلاب مشغول هستند.وی با اشاره به نقش مؤثر دفاتر پیشخوان در بهبود روند خدمت‌رسانی افزود: با واگذاری بخشی از خدمات به این دفاتر، علاوه بر تسریع در پاسخگویی به درخواست‌ها، میزان مراجعات حضوری به ادارات آبفا کاهش یافته و رضایتمندی مشترکین افزایش پیدا کرده است.کیوانی تاکید کرد: توسعه خدمات غیرحضوری یکی از سیاست‌های راهبردی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی است و تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناورانه و ارائه خدمات از مسیرهای متنوع، سطح دسترسی و کیفیت خدمت‌رسانی به مشترکین را بیش از پیش ارتقاء دهیم.
  • نوشته شده
  • در جمعه 13 تير 1404
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 7
نظرات شما
captcha refresh