مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از ارتقای سامانه خدمات مشترکین به یک سامانه جدید و یکپارچه تحت وب خبر داد و گفت: این تحول در مسیر هوشمندسازی خدمات، دسترسی آسانتر، شفافیت بیشتر و تسریع در ارائه خدمات را برای مشترکین فراهم کرده است.
ابراهیم سلیمانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی از راهاندازی سامانه جدید و یکپارچه خدمات مشترکین خبر داد و با اشاره به سیاستهای کلان در راستای تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح کیفی خدماترسانی به مشترکین و تسهیل در امور مربوط به آب و فاضلاب، سامانه خدمات مشترکین شرکت بهطور کامل بازطراحی و به یک سامانه تحت وب ارتقاء یافته است.
این سامانه هماکنون در دسترس مشترکین قرار دارد و خدمات به صورت سریعتر، شفافتر و آسانتر ارائه میشود.
وی افزود: با اجرای این پروژه، روند دریافت خدماتی نظیر ثبت درخواستها، پیگیری امور مشترکین، مشاهده سوابق و سایر خدمات مرتبط بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق سامانه تحت وب امکانپذیر شده است که این موضوع نقش مهمی در صرفهجویی در وقت، هزینه و انرژی مشترکین خواهد داشت.
مدیرعامل آبفای استان در پایان با بیان اینکه ارتقای مستمر کیفیت خدمات از اولویتهای مهم شرکت آب و فاضلاب استان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهرهگیری از فناوریهای نوین، شاهد رضایتمندی بیشتر مشترکین و توسعه خدمات غیرحضوری در سطح استان باشیم.