جست و جو در پرتال
پورتال اصلی آب و فاضلاب
صفحه اصلی
عناوین کل اخبار
ارتباط با ما
تاریخ :
شنبه 13 ارديبهشت 1404
کد
2046
لینک کوتاه
:
میز خدمت آبفا آذربایجان شرقی، شکایات و درخواستهای مشترکین را هوشمندانه مدیریت میکند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با بهرهگیری از میز خدمت و سامانههای هوشمند پاسخگویی، فرآیند رسیدگی به شکایات و درخواستهای مشترکین تسریع یافته و میزان رضایتمندی شهروندان افزایش پیدا کرده است.
ابراهیم سلیمانی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشترکین اظهار داشت: در راستای بهبود خدماترسانی و افزایش تعامل مؤثر با مشترکین، شرکت آبفا آذربایجان شرقی با راهاندازی میز خدمت و استفاده از سامانههای پاسخگویی مدرن، گامهای مؤثری در تسهیل ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات برداشته است.
وی افزود: ثبت هوشمند درخواستها، کاهش زمان پاسخگویی و امکان پیگیری شفاف روند رسیدگی به شکایات از جمله مزایای سامانههای ارتباطی جدید است که نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی مشترکین داشته است.
سلیمانی تاکید کرد: شرکت آبفا آذربایجان شرقی به صورت مستمر در حال بهروزرسانی سامانههای خدماترسانی خود است تا پاسخگویی سریعتر، دقیقتر و مؤثرتر به مطالبات شهروندان صورت گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات غیرحضوری و هوشمند، یکی از اولویتهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بوده و در آینده نزدیک شاهد توسعه بیش از پیش این خدمات خواهیم بود.
نوشته شده
در
شنبه 13 ارديبهشت 1404
توسط
مصطفی خلیلیان
تعداد بازدید
75
نظرات شما
نام
نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
نظر خود را درباره این مطلب بیان بفرمائید
لطفا صبر کنید...