جست و جو در پرتال

مرکز ارتباطات مردمی 122

باسمه تعالی
 
 
معرفی واحد ارتباطات مردمی 122
 
        مرکز ارتباطات مردمی 122در راستای بالا بردن کیفیت و یکپارچه سازی مدیریت هرچه بهتر خدمات رسانی به مشترکین و شهروندان محترم و همچنین به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و اتفاقات شبکه آب و فاضلاب و دریافت و رسیدگی به درخواستهای مردمی تشکیل یافته است.
 شهروندان می توانند درتمام ساعات شبانه روز و درصورت مشاهده هرگونه ترکیدگی  لوله های آب در خیابان ، کوچه ها، کنتور ، انشعابات آب و فاضلاب و به طورکلی تمامی موارد مرتبط با شماره تلفن 122 تماس بگیرند تا این شرکت با اعزام به موقع نیروهای امداد از هدررفت آب جلوگیری نمایند.
این مرکز علاوه برهمکاری با پست های امداد و حوادث در زمینه راهنمائی شهروندان محترم در مورد امور مشترکین نیز فعال است و برای حل مشکلات اعم از عدم ارسال قبض آب ، قرائت نکردن و از کارافتادن کنتور ، افت فشار آب و قطعی آب و ...  به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشد.
مرکز ارتباطات مردمی 122 نیز با توجه به تماس و مطرح نمودن مشکلات توسط مشترکین محترم در جهت بهینه کردن خدمات رسانی به شهروندان محترم سعی دارد تا به نحو احسن با ارتباط موثر و هماهنگ با مدیران شرکت و مناطق بوجود آورد که حاصل این تلاش ها رفع مشکلات شهروندان محترم درحداقل زمان ممکن می باشد.
علاوه بر شماره تلفن 122 سامانه پیام کوتاه 1000122122 آماده دریافت پیشنهادات شهروندان محترم می باشد.
 
 
 
 
اهداف مرکز ارتباطات مردمی 122
 
1-    ایجاد بستر لازم برای کسب رضایت مشترکین و شهروندان محترم از خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب  آذربایجان شرقی.
2-    جمع آوری اطلاعات و گزارش حوادث مربوط به شبکه آب و فاضلاب و سایر موارد امور مشترکین به مدیران ارشد شرکت.
3-    ایجاد ارتباط دو سویه بین مشترکین محترم و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی.
4-    ساماندهی تماس های شهروندان محترم با واحدهای مختلف شرکت در مرکز ارتباطات مردمی 122.
5-    کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به درخواستهای مردمی.
6-    افزایش کیفیت خدمات رسانی و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری شرکت.
7-    تجزیه وتحلیل حسن انجام وظایف حوزه های اجرایی و ستادی مرتبط و ارائه گزارش به مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت .
  • تعداد بازدید صفحه : 6468