جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 13 آذر 1401
کد 998

برگزاری همایش قاریان کنتور شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی

همایش قاریان کنتور شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، به منظور هماهنگی بیشتر و افزایش راندمان کاری و بررسی مشکلات قاریان کنتور با حضور مدیرعامل شرکت، معاون امور مشترکین و درآمد، همایشی در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزش عالی آذربایجان  برگزار شد.
در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برخورد خوب، و احساس مسئولیت قاریان کنتور در برابر شهروندان و همچنین در برابر شرکت آب وفاضلاب را بسیار حائز اهمیت دانست و با اشاره به برنامه های شرکت آبفای استان جهت بهبود روند قرائت کنتور و صدور صورتحساب مشترکین گفت: قرائت صحیح و دقیق و به موقع کنتور ها توسط قاریان را یکی از راه های رسیدن به اهداف شرکت برشمرد.
 مهندس محمد خانی، با تاکید بر افزایش دقت قرائت توسط قاریان کنتور گفت: انجام صحیح فرآیند قرائت کنتور هم برای مردم و هم برای شرکت آب و فاضلاب استان بسیار مهم و ارزشمند است.
وی تاکید کرد: داشتن اطلاعات دقیق درخصوص انشعابات و مصارف غیر مجاز، تغییر کاربری ها و خانه های خالی از سکنه ضروری است و از قاریان خواست در این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
معاون امور مشترکین شرکت در این نشست با تاکید بر ارزش والای خدمات مامورین قرائت کنتور گفت: مامورین قرائت به عنوان خادمان راستین شرکت آب وفاضلاب  می توانند با یک عملکرد منسجم و هماهنگ باعث تقویت بنیه اقتصادی شرکت شده و بایستی با آموزش ها و اقدامات درست در جهت بهبود عملکرد شرکت گام برداشت.
در ادامه مهندس یوسف زاده اظهار کرد: ماموران قرائت کنتور و وصول مطالبات از ارکان اصلی و بازوی توانای شرکت آب وفاضلاب استان می باشند که بایستی رفع مشکلات کاری و معیشتی این عزیزان در رأس همه موارد باشد . شرکت آب وفاضلاب استان با تاکید براین اصل نسبت به حل مشکلات این عزیزان اقدام می نماید.
در این نشست کارگاه آموزشی نیز توسط دکتر عباسی استاد دانشگاه تهران برای همکاران قاری کنتور برگزار گردید .










 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 13 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 86
نظرات شما
captcha refresh