جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 12 آذر 1401
کد 995

به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی انجام شد

برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان ها ی آذربایجان شرقی ،غربی و اردبیل

نشست هم اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان های آذربایجان شرقی ،غربی و اردبیل باحضور مشاور وزیرنیرو در امورایثارگران به میزبانی آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، در این نشست دکتر مرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ضمد قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه گفت : این برنامه بهانه ای شد که یادی از شهدا و جامعه ایثارگران کرده باشیم و در حقیقت بیعت مجددی با اهداف مقدس این عزیزان داشته باشیم .
وی ادامه داد اصل خواست و هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می باشد که اگر این مسئولیت و هدف رو درست مدنظرداشته باشیم و به اجرا دربیاوریم مطمئن باشید در همه مراحل زندگی و کاری موفق خواهیم بود .
دکتر مردای افزود :تقاضایی که از مسئولین داریم این است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی به خانواده معظم شهدا اهتمام ویژه داشته باشند. وهمچنین نسبت به جمع آوری آثار و خاطرات شهداء همت بگذارند.چرا که اینگونه اقدامات و حتی نام گذاری ابنیه ها و مکان های اداری واقعا کار ارزشمند خوبی است که می تواند پیام خوب و درستی از فرهنگ ایثار و شهادت به مخاطبین برساند. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ضمن خیرمقدم به میهمانان و قدردانی به جهت حضور  در این نشست گفت : ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس جانفشانی ها ی بزرگی را برای این ملت و کشور عزیز ایران اسلامی انجام  دادند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در خط مقدم باشند. فرمایش ایشان بدین معنی است که این عزیزان نباید دغدغه مالی و معیشتی داشته باشند.
وی ادامه داد : بحث حفظ جایگاه، ساماندهی و ارتقاء جایگاه ساختاری کارکنان و فرزندان شاهد و امور ایثارگران موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان این که تبلیغ و نشر فرهنگ ایثارگری و شهادت باید یکی از محورهای اصلی امور ایثارگران دستگاه ها و سازمان ها باشد، گفت:  هدف ما ایجاد فرهنگ و نگاه ایثارگری است و تکریم ارباب رجوع و باری از دوش آنها برداشتن در همین فرهنگ نهفته است.
مهندس خانی تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از اعضای تحت پوشش از اولویت های صنعت آب و برق و شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی  است. 
به گفته وی، شناسایی و تکریم خانواده شاهد و ایثارگر، تقویت بنیه علمی، ریشه یابی و حل مشکلات آموزشی، اجتماعی و خانوادگی این افراد باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت آب و فاضلاب در این مسیر وظیفه مهمی بر عهده دارند.
 مهندس خانی  با اشاره به حضور کارکنان ایثارگر و فرزندان شاهد در پست های مدیریتی  اظهارکرد: ما باید شرایط را به صورتی فراهم کنیم تا انتصاب به این گروه باعث افتخار باشد. وی افزود: باید شهدا، ایثارگران و خانواده هایشان مورد تکریم قرار گیرند.
در این نشست روءسای امور ایثارگران استان های آذربایجان شرقی ،غربی و اردبیل به ارائه برنامه ها و اقدامات جامعه ایثارگری صنعت آب و برق استان ها  و نسبت به بررسی مشکلات کارکنان ایثارگر پرداخته شد.
درپایان توسط مشاوروزیرنیرو درامورایثارگران از خانواده معظم شهدا و ایثارگرصنعت آب و برق استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل تجلیل گردید .




  • نوشته شده
  • در شنبه 12 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 71
نظرات شما
captcha refresh