جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 7 آذر 1401
کد 993

دیدار مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی با امام جمعه شهرستان عجبشیر

مهندس خانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای استان در سفری به شهرستان عجبشیر با حجت الاسلام شربیانی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارس دفتر روابط عمومی آبفای استان ، مهندس خانی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های بی شائبه حجت الاسلام شربیانی امام جمعه شهرستان عجبشیر از مجموعه آبفای شهرستان،  گزارشی از عملکرد شرکت و روند اجرای پروژه های در دست اجرای آبفای شهرستان ارائه نمود .
مدیرعامل با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب گفت : امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری جهت رعایت بهداشت عمومی محسوب می گردد .
مدیرعامل آبفای استان با اشاره به بهره مندی 95 درصدی مردم شهرستان عجبشیر از شبکه فاضلاب مدرن گفت : این سطح از بهره مندی در سطح استان بی نظیر بوده و نوید بخش بالابودن سطح بهداشتی و مطلوب بودن آن می دهد که اینها در سایه تلاش و همت همکاران شرکت آب وفاضلاب استان و شهرستان میسر گردیده است .
وی افزود : در حوزه آب شهری نیز باتوجه به توسعه شهری و اجتماعی شهرستان ، برنامه ریزی ها برای آینده نزدیک باید متناسب با توسعه شهری باشد که این نیز از اهداف دولت مردمی بوده است .
حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی امام جمعه شهرستان عجبشیر  پس از شنیدن سخنان و گزارش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان  ، طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل آبفای استان،  شرکت آب وفاضلاب  را یکی از شرکت های  مهم قلمداد کرد که ارتباط مستقیم با کل مردم جامعه داشته و خدماتش کاملاً حیاتی و حساس است.
مسئله آب و رسیدگی به مواردی که برگشت آن به آب است ، حساس و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.




 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 7 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 67
نظرات شما
captcha refresh