جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 28 بهمن 1396
کد 98

با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بهره برداری از سیستم نظارتی و حفاظت از منابع و تاسیسات منطقه 2 تبریز آغاز شد

با حضور مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، معاونین ، مدیران و کارکنان ستادی و آب تبریز از سیستم نظارتی و حفاظت از منابع و تاسیسات منطقه 2 تبریز و ساختمان امداد و حوادث منطقه 2 تبریزبا هزینه ای بالغ بر 4300 میلیون ریال بهره برداری شد .
با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
بهره برداری از سیستم نظارتی و حفاظت  از منابع و تاسیسات منطقه 2 تبریز آغاز شد
با حضور مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، معاونین ، مدیران و کارکنان ستادی و آب تبریز از سیستم نظارتی و حفاظت از منابع و تاسیسات منطقه 2 تبریز و ساختمان امداد و حوادث  منطقه 2 تبریزبا هزینه ای بالغ بر 4300 میلیون ریال بهره برداری شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، در مراسم بهره برداری از سیستم نظارتی و حفاظتی از منابع و تاسیسات و ساختمان امداد و حوادث منطقه 2 تبریز ، مهندس جداری مدیر منطقه از اهداف مهم طرح نظارت و حفاظت از منابع و تاسیسات این منطقه دانست .
مدیر منطقه 2 تبریز در خصوص مشخصات سیستم نظارت و حفاظت از منابع و تاسیسات گفت : این طرح شامل کابل کشی شبکه برق و لوله گذاری بطول 5000 متر ، اماکن تجهیز شده بتداد 4 باب ودکل گذاری 7 مورد بوده و نوع ارتباط اماکن بصورت رادیوهای بی سیم با لایه های چندگانه حفظتی می باشد .
وی اضافه کرد : در این طرح از 64 محیط سرور استفاده شده و دارای مانیتورینک مرکزی می باشد .
مدیر منطقه 2 تبریز در ادامه در خصوص ساختمان امداد و حوادث منطقه گفت : از اهداف این طرح خدمات رسانی سریع و بموقع به تمام نقاط منطقه بوده و دارای 220 مترزیربنا می باشد .
مهندس ایمانلو ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان منطقه ، از سیستم نظارتی و حفاظتی ، ساختمان امداد و حوادث و از قسمت های مختلف آن بازدید نمودند .  
 
 
 
  روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 28 بهمن 1396
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 65
نظرات شما
captcha refresh