جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 24 آبان 1401
کد 978

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت آبفای آذربایجان شرقی گرامیداشت هفته تربیت بدنی

مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی شرکت آبفای آذربایجان شرقی گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور مدیرعامل شرکت، مدیران و جمعی از کارکنان در سالن چند منظوره شهید سلیمانی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عومی شرکت آب و فاضلاب استان، این مسابقات در 4 رشته فوتسال، والیبال، شطرنج و تنیس روی میز با حضور پرشور همکاران برگزار شد.
این رقابت ها در رشته فوتسال با حضور 10 تیم از استان برگزار شد و تیم ستاد آ به مقام اول تیم منتخب منطقه یک و سراب دوم و تیم آب تبریز به مقام سوم این رقابت ها دست یافتند.
رشته والیبال نیز با حضور 8 تیم برگزار و تیم های ستاد ب ، آبفای مرند و منتخب ستاد آ و منطقه 4 به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
رشته ورزشی شطرنج نیز با حضور 20 نفر شرکت کننده و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش آقایان مختار افراسیابی اول ، امین حسن زاده دوم و احمد مدقالچی سوم شدند
در بخش بانوان نیز خانم ها سمیه هاتف تبار، حمیده سعیدی و حمیده امینی به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.
در رشته تنیس روی میز نیز رحیم آقازاده اول ، تورج فرجاد دوم و میرهادی رضوی نژاد نیز به مقام سوم این رقابت ها دست یافتند.
تقدیر از بازیکنان حاضر در تیم دومیدانی وآمادگی جسمانی صنعت آب و برق استان
آقای مهدی گلبازی کسب مقام اول دوی 800 متر بالای 56 سال
آقای محمد طوسی کسب مقام اول دوی 800 متر رده 50 الی 55
آقای محمد سرابی کسب مقام اول دوی 200 متر و امدادی و مقام اول آمادگی جسمانی زیر 35 الی 40 سال
آقای سجاد ابراهیمی سب مقام اول دوی امدادی مقام اول آمادگی جسمانی زیر  30 سال
آقای عبدی مقام اول تیمی رشته دومیدانی وآمادگی جسمانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه این رقابت ها گفت: این جشنواره بعد از 2 سال شیوع بیماری منحوس کرونا انجام شد که مشارکت همکاران در این جشنواره ستودنی است و حاکی از توجه کارکنان به اهمیت ورزش وآگاهی آنان نسبت به نقش آن در سلامت فردی و اجتماعی می باشد.
مهندس خانی افزود: از نظر ما همه شرکت کنندگان برنده هستند و  هدف از برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد انگیزه بین کارکنان، ترویج فرهنگ ورزش، حفظ سلامتی، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان است.
وی ادامه داد: هر چقدر کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شاداب‌تر، بانشاط‌ تر و سلامت‌تر باشند، رضایت مندی شغلی و بهره وری کاری آنان بیشتر خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد: از تمام زحمت کشان حوزه ورزش شرکت و همه افرادی که تلاش کردند سالن به این زیبایی که برای حداقل 10 رشته ورزشی می تواند خدمات ارائه دهد ایجاد شود تقدیر و تشکر میکنم.
گفتنی است در پایان این رقابت ها از فرزندان همکار شرکت که در سایر مسابقات ورزشی در سطح استان یا کشور موفق به کسب مقام شدند نیز تجلیل شدند.
همچنین از آقای پیروزفام پیشکسوت داوری و ورزش استان نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.
لازم به ذکر است این رقابت با حضور پرشور همکاران که برای تشویق حضور داشتند برگزار شد.





































  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 آبان 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 70
نظرات شما
captcha refresh