جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 7 آبان 1401
کد 963

سفر یک روزه معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به آذربایجان شرقی

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مهندس اسماعیلی مدیرکل برنامه ریزی طرح های آب و فاضلاب کشور در سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی با حضور در تبریز و شهرستان های استان مشکلات، راهکارها ، اعتبارات سال جاری شرکت و پیگیری مصوبات ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی را بررسی کردند .
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس آقازاده حبشی به همراه معاونان و مدیران شرکت از پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان بازدید و از نزدیک در روند احداث و مشکلات قرار گرفت.
وی در اولین بازدید خود از مخزن آب پیش ساخته اوغلو دیدار و در جریان آخرین روند این پروژه و کارهای انجام شده قرار گرفت.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دومین بازدید خود از تصفیه خانه مدول دوم فاضلاب بازدید کرد و در جریان کارهای انجام شده قرار گرفت.
مهندس آقازاده حبشی ادامه داد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز یکی از پروژه‌های مهم استان است و از نظر تأمین آب برای دریاچه ارومیه یک پروژه حیاتی محسوب می‌شود.
وی در بازدید از روند اجرای پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز با ابراز خرسندی از اتمام پروژه و آماده بودن آن برای  بهره‌برداری کامل افزود: خوشبختانه هم پیمانکار و هم مدیران مربوط به صورت جدی پیگیر هستند و تا فاز مایع آن به طور کامل افتتاح شود.
گفتنی است عملیات اجرایی پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز که ظرفیت جمعیت تحت پوشش آن یک میلیون نفر است، از سال ۱۳۹۵ شروع شده و مرحله فاضلاب‌گیری آزمایشی آن آغاز خواهد شد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان بناب سفر کرده و از تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان و همچنین تصفیه خانه فاضلاب خوشه مهر نیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه ها نیز قرار گرفت.
مهندس آقازاده حبشی با اشاره به بازدید خود از عملیات اجرایی پروژه ها تاکید کرد: اگر بخواهیم کارها درست و به‌موقع انجام شود، نیازمند حرکت جهادی هستیم تا موانع را رفع کنیم و کارها از پیشرفت باز نماند.
وی در پایان با حضور در فرمانداری شهرستان بناب با فرماندار، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان دیدار و گفت و گو کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم بر این شد 6 روستای شهرستان بناب به پروژه های محرومیت زدایی افزوده تا مشکل آن ها نیز حل شود.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار از سوی آبفای کشور شبکه فرسوده آب بناب تعویض و مخازن مورد نیاز برای ذخیره آب در مواقع بحرانی نیز احداث شود.














 
  • نوشته شده
  • در شنبه 7 آبان 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 56
نظرات شما
captcha refresh