جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 28 بهمن 1396
کد 96

مهندس ایمانلومدیر عامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی :

برای دومین سال کمپین خانه تکانی با شعار آب = زندگی در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود

خانه تکانی سنتی است که از دیر باز در ماههای پایانی سال برای استقبال از بهار انجام می شود که برگرفته از تازگی و نو شدن می باشد و همزمان با خانه تکانی در روزهای پایانی سال شهروندان محترم بر اساس یک سنت نیکو و دیرینه مبادرت به خانه تکانی و شستشو و نظافت و بهداشت منازل می نمایند که امسال نیز با برگزاری کمپین خانه تکانی با شعار آب = زندگی وبا همکاری و مشارکت شهروندان ، در مصرف آب صرفه جویی خواهیم کرد .
مهندس ایمانلومدیر عامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی :
برای دومین سال کمپین خانه تکانی با شعار آب = زندگی در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود
 
خانه تکانی سنتی است که از دیر باز در ماههای پایانی سال برای استقبال از بهار انجام می شود که برگرفته از تازگی و نو شدن می باشد و همزمان با خانه تکانی در روزهای پایانی سال شهروندان محترم بر اساس یک سنت نیکو و دیرینه مبادرت به خانه تکانی و شستشو و نظافت و بهداشت منازل می نمایند که امسال نیز با برگزاری کمپین خانه تکانی با شعار آب = زندگی وبا همکاری و مشارکت شهروندان ، در مصرف آب صرفه جویی خواهیم کرد .
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت : همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب به لحاظ نظافت و خانه تکانی منازل هستیم که در نتیجه آن با افت فشار شبکه آب در برخی از نقاط شهر روبرو می شویم به همین خاطر شرکت آب و فاضلاب استان با همکاری و مشارکت سازمان مردم نهاد ( NGO ) خانه محیط زیست اقدام به برگزاری کمپین خانه تکانی با شعار آب = زندگی خواهد نمود .
مدیر عامل آب و فاضلاب استان افزود : با توجه به اینکه منابع آب در کشور ما محدود می باشد ضروری است از این نعمت الهی به درستی استفاده نماییم از این رو آموزش و ترویج فرهنگ صحیح آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
وی ادامه داد : شرکت آب و فاضلاب استان نیز تلاش می کند با این حرکت و با هدف جلب توجه جامعه ، نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نماید .
مدیر عامل شرکت در ادامه به اهداف کلی این طرح اشاره کرد وگفت : از اهداف کلی این طرح می توان به آگاه سازی و حساس سازی شهروندان در خصوص پیامدهای ناشی از مصرف بی رویه آب و اثرات زیانبار شوینده های شیمیایی در خانه تکانی های نوروزی اشاره کرد.
 وی همچنین در خصوص اهداف جزئی این طرح نیز گفت :  از اهداف جزیی این طرح می توان به افزایش اطلاعات همگانی از وضعیت آبی کشور ، ارائه الگوهای مناسب خانه تکانی و مصرف بهینه آب ، آگاهی رسانی در خصوص تاثیرات استفاده بی رویه از شوینده های شیمیایی بر آبهای زیرزمینی ، ارائه الگوی مدیریت مصرف شوینده های شیمیایی ، افزایش آگاهی عمومی در حوزه آب مجازی با محوریت مدیریت پسماند و دورریزهای غذایی و تقویت رویکرد مسئولیت اجتماعی و فرهنگ دیگرخواهی در راستای صیانت از منابع طبیعی و آبی کشور اشاره کرد .
مهندس ایمانلو افزود : در این راستا شرکت اب و فاضلاب استان اقدام به راه اندازی و ایجاد کمپین خانه تکانی امسال با شعار آب = زندگی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و با مشارکت و استفاده از ظرفیت و توانمدیهای سازمان مردم نهاد نموده است .
رئیس هیئت مدیره شرکت اضافه کرد : از مهمترین ابزار حصول توسعه پایدار استفاده ازظرفیت کارآمد و تاثیرگذار سازمانهای مردم نهاد در فرهنگ سازی ، جلب اعتماد و مشارکت همگانی می باشد که در سطح بین المللی ، ملی و استانی می توان از آن بهره برد .
وی خاطر نشان ساخت : استفاده از این پتانسیل در اجرای این پویش و نهادینه کردن مدیریت مصرف آب در میان شهروندان از کارآمدترین مسیرهای نیل به اهداف سازمانی در راستای اصلاح الگوی مصرف می باشد .
مدیر عامل شرکت ادامه داد : با توجه به نقش و جایگاه ویژه ای که سازمانهای مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند از این رو در این کمپین با حضور اعضای فعال سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست در مناسبت ها و جشن های مختلف با استقرار مستمر در ایستگاههای برنامه ریزی شده جهت آموزش و ارتباط مستقیم ، نسبت به ارائه آموزش های لازم و توزیع بسته های فرهنگی و آموزش چهره به چهره به شهروندان اقدام خواهد نمود .
مهندس ایمانلو در پایان گفت : شرکت آب و فاضلاب استان پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب را در سالهای گذشته با برنامه های متنوع و در محدوده استانی برگزار نموده و با عنایت به کسب بازخوردهای مناسب ، در صدد هستیم امسال این تجربه موفق را با مشارکت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سطح کشور ارائه نمائیم .
 
 
                                                                                                                         روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 28 بهمن 1396
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 76
نظرات شما
captcha refresh