جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 18 مهر 1401
کد 944

تقدیر مدیرعامل از کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از کارکنان زحمتکش شرکت جهت تلاش های شبانه روزی برای کسب عنوان (( رتبه برتر )) در سطح دستگاهی جشنواره شهید رجایی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ متن پیام مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان به شرح ذیل می باشد:
 رمز پيشرفت و توسعه پايدار كشور در تجلي استعدادها و سرمايه هاي انساني كارآمد، پُرتلاش  ، باشور و نشاط و خلاق  مي باشد و  کارکنان هرسازمان به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد وخدمات نقش برجسته اي در اين عرصه دارند و   موفقیت هر سازمان مرهون تعهد کاری و فعالیت های صادقانه کارکنان می باشد. بدینوسیله از زحمات و تلاش های متعهدانه و صادقانه همکاران در راستای اجرای دستورات سازمانی و پیشبرد اهداف متعالی شرکت که منجر به کسب عنوان برتر در سطح دستگاهی جشنواره شهید رجایی سال 1400 مراتب تقدیر و تشکر از شما عزیزان را تقدیم میدارم.
امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیـت های روزافزون دست یابید.
محمد خانی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
 
شایان ذکراست؛ جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود که دربیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی دستگاه های اجرایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی ارزیابی شد و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در هر دو شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد و با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی از مهندس محمد خانی تجلیل شد.
 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 18 مهر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 101
نظرات شما
captcha refresh