جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1396
کد 93

همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از خط انتقال آب شهر بخشایش در استان آذربایجان شرقی آغاز شد

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاونت مهندسی و توسعه شرکت ، مسئولین استانی ، امام جمعه ، فرماندار منطقه ، شهردار ، مسئولین ادارات و جمعی از خانواده های شهدا و مردم از خط انتقال آب شهر بخشایش بهره برداری شد .
همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از خط انتقال آب شهر بخشایش
 در استان آذربایجان شرقی آغاز شد
 
همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاونت مهندسی و توسعه شرکت ، مسئولین استانی ، امام جمعه ،  فرماندار منطقه ، شهردار ، مسئولین ادارات و جمعی از خانواده های شهدا و مردم از خط انتقال آب شهر بخشایش بهره برداری شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مهندس زحمتی مدیرامور آب و فاضلاب منطقه هریس در آئین بهره برداری از طرح خط انتقال آب شهر بخشایش با اعلام این خبر گفت : شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور استفاده از آب استحصالی چاههای حفاری شده برای تامین و حل مشکل آب آشامیدنی شهر بخشایش مطالعات تاسیسات آب شهرمذکور را انجام داده و در نهایت حاصل این مطالعات اجرای خط انتقال به طول 12000 متر از محل چاهها به مخزن این شهر بوده است .
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه هریس افزود : برای اصلاح خط انتقال آب این شهر بطول5100 متر لوله گذاری پلی اتیلن با سایز 315 میلی متر و 6900 متر نیز از لوله پلی اتیلن به قطر 200 میلی متر اجرا شده وعملیات اجرایی آن از سال 1395 آغاز شده است .
وی در پایان گفت : طرح انتقال آب شهر بخشایش از توابع منطقه هریس با هزینه ای بالغ بر 25000 میلیون ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری کامل رسید .
 
 
 
  روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 بهمن 1396
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 22
نظرات شما
captcha refresh