جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401
کد 928

برگزاری دوره آموزشی و نشست ابلاغ سیاست های آموزشی صنعت آب و فاضلاب

دوره آموزشی و نشست ابلاغ سیاست های آموزشی صنعت آب و فاضلاب با حضور معاون منابع انسانی و تحقیقات و مدیران آموزش سراسر کشور در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در این نشست با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم  رهبری تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است گفت: شرکت های آب و فاضلاب نیز باید آموزش ها را به سمت دانش بنیان شدن سوق دهند تا علم به صورت عملی به بدنه شرکت تزریق شود تا شاهد مفید بودن آن باشیم.
مهندس خانی افزود: آموزش خوب باعث می شود همکاران با اطلاعات کامل و با تکنولوژی روز و علمی شدن کارها و فعالیت ها آب شرب سالم و بهداشتی را به بهترین نحو ممکن در اختیار مردم قرار دهیم.
وی ادامه داد: از مسئولان محترم آموزش خواستارم آموزش طوری باشد که همکاران به تمام نقاط کشور سفر داشته باشند تا با دیدن شرایط مختلف از تجربیات همدیگر استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به ارتباط علم و صنعت خاطرنشان کرد: آموزش ها باید تداوم داشته باشند و تمام همکاران در حین خدمت باید همیشه در حال یادگیری باشند تا با بروز رسانی اطلاعات بهترین عملکرد را در حوزه کاری خودشان داشته باشند.
بالاترین درجه انسان میزان سطح آگاهی وی است
مدیرکل نیروی انسانی و تحقیقات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این نشست ضمن توضیح سیاست های آموزش صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: با همکاری دانشگاه های معتبر و اساتید بزرگوار در حال بروز رسانی و ایجاد تغییراتی در نحوه آموزش ها هستیم.
دکتر محرمی راد افزود: وظیفه اصلی حوزه آموزش، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی است بنابراین از تمامی مسئولان این حوزه خواستارم با بازخوانی دستورالعمل ها در حوزه آموزش ارتباط تنگاتنگی با کارکنان جهت مشخص شدن میزان نیاز آن ها برای آموزش داسته باشند تا با احصای آن ها بهترین دوره های آموزشی در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: آموزش ها هم در حوزه تخصصی مدیران و هم سایر کارکنان به صورت مهارتی شروع کردیم تا علاوه بر تئوری به صورت عملی و مهارتی نیز از نزدیک در جریان آخرین اطلاعات، تکنولوژی و عملکرد ها باشیم.
مدیرکل منابع انسانی و آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ویژه ای نیز برای آموزش مدیران و کارشناسان حوزه آموزش خواهیم داشت تا آن ها به عنوان سربازان خط مقدم این حوزه بتوانند با یادگیری بروزترین مطالب بهترین عملکرد را داشته باشند.






































 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 17 شهريور 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 25
نظرات شما
captcha refresh