جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 13 شهريور 1401
کد 922

جلسه بررسی عملکرد حوزه خدمات مشترکین و درآمد با حضور مدیر عامل آبفای استان آذربایجان شرقی و مدیران مناطق تبریز و شهرستان های استان

عملکرد حوزه خدمات مشترکین و درآمد استان با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ، معاونان ، مدیران ستاد، مدیران 7 گانه شهرستان تبریز و شهرستان های تابعه استان در محل سالن کنفرانس شرکت مورد بررسی قرار گرفت .
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، مهندس خانی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات پرسنل ، حفظ روحیه همدلی همراه با تلاش مضاعف به منظور رشد و ارتقای شرکت و مدیریت را خواستار شد.
وی ادامه افزود: با توجه به تابستان سخت پیش رو اهتمام ویژه کارکنان شرکت آب و فاضلاب را در گذر موفق از پیک مصرف و مدیریت مصرف به منظور جلوگیری از قطعی آب در تبریز و سایر شهرستان های استان را به از رسالت های اصلی شرکت دانست .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: سال گذشته 15 شهرستان استان دچار تنش آبی بودند که با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش تمام پرسنل زحمت کش امسال به 7 شهرستان رسیده که سعی داریم سال بعد به صفر شهرستان برسد.
مهندس خانی تصریح کرد: مدیریت مصرف آب، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و وصول آب بهاء به طور جدی و مستمر توسط امور آب و فاضلاب شهرستان هادر دست پیگیری و اجراست که جهت تحقق بیشتر اهداف مورد نظر از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی نیز استفاده خواهد شد
وی با اشاره به به اخطاریه های صادر شده برای انشعابات غیرمجاز و جریمه تعدادی از این انشعابات، گفت: جمع آوری انشعابات غیرمجاز و وصول مطالبات لازمه تداوم خدمات آبرسانی است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به مردم را اولویت نخست دانست و اظهار کرد: لازمه رسیدن به این هدف مهم در ابتدا رضایت شغلی کارکنان است که تمام تلاش خود را در این راستا به کار می‌بندیم.
مهندس خانی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم شریف آذربایجان شرقی، همواره اولویت مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوده و با تدابیر اندیشیده شده این راه با قوت بیشتر ادامه خواهد داشت.
وی از کارکنان این منطقه درخواست کرد در تصمیم سازی ها مشارکت فعال داشته باشند تا شرکت به اهداف خود دست پیدا کند.










 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 13 شهريور 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 63
نظرات شما
captcha refresh