جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401
کد 917

حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان در مراسم گرامیداشت هفته دولت درمصلی بزرگ تبریز

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با حضور در مراسم گرامیداشت هفته دولت به روح شهیدان رجائی و باهنر ادای احترام نمود.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در تبریز خاطرنشان کرد: این شهیدان به تمام کارگزاران و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی درس عمل به تکلیف، صداقت، تواضع، مسئولیت پذیری و دوری از تجمل گرایی را آموختند.
وی افزود: درسهای دیگری که از این شهیدان در فضای سیاسی امروز میتوان آموخت ضرورت تداوم همیاری و همگامی، اتحاد و همبستگی، روشنگری دینی و نگرش آنان به سیاست و قدرت به عنوان ابزاری برای خدمت رسانی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هفته دولت را بهانه ای برای بیان خدمات دولت دانست و گفت: افزایش صادرات و مراودات تجاری، احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد، اتکا به درآمدهای مالیاتی به جای استقراض، اصلاح نظام یارانه ای، رکوردزنی در افزایش تولید برق و جلوگیری از قطعی آن از جمله این اقدامات است.
دراین مدت هیچ گونه قطعی آب ، برق و گاز در استان به خصوص کلانشهر تبریز نداشته ایم
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت طرح هایی به ارزش 9 هزار میلیارد تومان در استان افتتاح شد و هزار و 567 طرح نیمه تمام با اولویت به اتمام رسیده یا در حال پایان یافتن است.
خرم، تلاش برای ساماندهی، بازسازی و توسعه انرژی در آذربایجان شرقی از دیگر اقدامات موثر یک سال اخیر نام برد و ادامه داد: در این مدت هیچ گونه قطعی آب ، برق و گاز در استان به خصوص کلانشهر تبریز نداشته ایم، در حالیکه پارسال و سال های قبل در همین موقع شاهد قطعی های مکرر بودیم.
عابدین خرم با بیان اینکه در 7 ماهه اخیر نیز 725 کیلومتر شاهراه پل و راه روستایی در استان احداث شد افزود : واحدهای تولیدی راکد در استان انگشت شمار شده است و بیش از 100 واحد تعطیل در ماههای گذشته وارد مدار تولید شدند.
وی همچنین گفت: بخش خصوصی در استان در حال سرمایه گذاری به ارزش بیش از 40 هزار میلیارد ریال است.
کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان در این مراسم حضور پر رنگ داشتند .


















 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 9 شهريور 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 32
نظرات شما
captcha refresh