جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 18 مرداد 1401
کد 899

کسب رتبه برتر دستگاه اجرایی توسط شرکت آب وفاضلاب استان

شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در اولین همایش دبیران دستگاه های اجرایی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب شد .
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، در اولین همایش دبیران دستگاه های اجرایی امر به معروف و نهی از منکراستان آذربایجان شرقی،  شرکت آب وفاضلاب استان به عنوان رتبه برتر دستگاه اجرایی انتخاب و لوح تقدیر و تندیس همایش به آقای بهروزی فر به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکرشرکت آب وفاضلاب استان اهدا گردید .
متن لوح به شرح ذیل می باشد :
جناب آقای هادی بهروزی فر
دبیر محترم شورای امر به معروف ونهی از منکر شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی
باعنایت به اهتمام جدی و همکاری ثمر بخش جنابعالی و اعضای محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر آن دستگاه در انجام و پیگیری به موقع فعالیتهای ترویج و توسعه فرهنگ فریضتین در سال 1401 که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته به عنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب و شایسته تقدیر ویژه شده اید این لوح تقدیر اهدا می گردد.
بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش صادقانه جنابعالی در این عرصه تقدیم داشته و بقای عمر و آرزوی موفقیت تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) را برایتان مسئلت می نمایم.
 
محمد حسن نستوهی
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر
استان آذربایجان شرقی




 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 18 مرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 36
نظرات شما
captcha refresh