جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401
کد 895

پیگیری پروژه های جهاد آبرسانی با حضور ناظر عالی وزارت نیرو در پروژه های محرومیت زدایی

ناظرعالی وزارت نیرو در پروژه های محرومیت زدایی به همراه معاون توسعه و بهره برداری آب وفاضلاب استان از تعدادی از پروژه های محرومیت زدایی بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی دکتر خان احمدی، ناظر عالی جهاد آبرسانی وزارت نیرو بهمراه مهندس عباسپور، معاون توسعه و بهره‌برداری آب شرکت آبفای آذربایجان شرقی از تعدادی از پروژه‌های محرومیت زدایی  شهرستان های کلیبر و خداآفرین بازدید کردند.
دکتر خان احمدی هماهنگی میان شرکت آبفا را با سایر نهاد ها و بخشها اعم از بسیج سازندگی و استانداری بسیار ارزشمند توصیف کرده گفت همین روحیه جهادی در بخشهای مختلف موجب پیشرفت و رفع محرومیت میشود.
ناظر عالی جهاد آبرسانی وزارت نیرو ادامه داد کارهای بسیار خوبی در حال انجام است که بسیاری از آنها ان‌شاءالله طی چند ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و بایستی اطلاع رسانی درست و مناسبی از روند اجرای پروژ ها انجام گیرد تا مردم شریف استان در جریان امر قرار گیرند .
مهندس عباسپور، معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان نیز ضمن تشکر از حضور دکتر خان احمدی گفت همکاری سالهاست که شرکت آبفای استان برای دسترسی با آب با کیفیت در نقاط محروم تلاش میکند ولی همکاری جدیدی که با سپاه‌و بسیج سازندگی شکل گرفته در همین مدت کم نشان از کار جهادی دارد که امیدوارم این پروژه ها هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
سرهنگ ملک لو، رئیس بسیج سازندگی استان نیز با اشاره به نتیجه بخشی تخصص و روحیه جهانی باهم گفت، نگاه ما بلند مدت است و به عنوان مجری تمام استاندارهای ملی و مهندسی را رعایت کرده و کار نهایی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار خواهد بود.













 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 13 مرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 718
نظرات شما
captcha refresh