جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 1 مرداد 1401
کد 882

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن میلاد امام موسی کاظم (ع) ، مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی با حضور معاونین وجمعی از مدیران ، بازنشستگان در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در این مراسم  ضمن خوش آمدگویی به بازنشستگان عزیز که بعد از ۳۰ سال تلاش و کوشش به درجه بازنشستگی نائل شده بودند گفت: تجلیل و تکریم همکاران بازنشسته تکلیفی ذاتی است و نوعی قدردانی از زحمات و خدمات انجام گرفته در طول خدمت آنها به‌شمار می‌رود.
وی ادامه داد: بی شک کارکنان یک سازمان سرمایه های اصلی و ارزشمند آن بشمار میروند و در این راستا بر خود لازم می‌دانم از تلاش های چندین ساله همکاران عزیزمان که بدون شک در طول دوران خدمت منشاء اثر بوده اند تقدیر نمایم.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در خصوص تکریم همکاران بازنشسته و رسیدگی به رفاه و آرامش آنان گفت : بایستی فرهنگ تجلیل و قدردانی از بازنشستگان یک مجموعه نهادینه شده و از همکارانیکه به خدمت بازنشستگی نائل می شوند به نحو مطلوب مورد تقدیر و تجلیل واقع گردند تا گوشه ای از تلاشهای ایشان جبران شود و بعد از بازنشستگی نسبت به رفاه و آسایش این عزیزان نهایت توجه را داشته باشند .
وی در ادامه گفت: نباید ارتباط بازنشستگان بعد از اتمام دوران خدمت با سیستم اداری قطع و همه تجارب بازنشستگان از بستر خارج شود، بلکه با فراهم آوردن زمینه‌ای برای استفاده سایر کارکنان با انتقال این تجارب به نیروهای جوان ، کارمندان باتجربه پرورش یابند.
در پایان مراسم از همکاران  بازنشسته با لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر بعمل آمد.




















 
  • نوشته شده
  • در شنبه 1 مرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 37
نظرات شما
captcha refresh