جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 14 تير 1401
کد 865

آغاز بکار مدرسه فوتبال آبفای آذربایجان شرقی

با حضور مدیر عامل شرکت آبفای استان، مدرسه فوتبال نونهالان این شرکت شروع بکار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، با هدف ارتقای سلامتی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، مدرسه فوتبال نونهالان و نوجوانان آبفای استان در زمین چمن طبیعی این شرکت شروع بکار کرد.
مدیرعامل عامل شرکت آبفای آذربایجان شرقی با حضور در مدرسه فوتبال و بازدید از روند شروع بکار مجموعه ،  در جمع فوتبالیست های نونهال و خانواده های ایشان ضمن تشکر از کمیته ورزش آبفای استان گفت: در سالهای گذشته  به خاطر شیوع بیماری کرونا فعالیت های ورزشی متوقف شده بود که خوشبختانه با تمهیدات انجام شده و کاهش روند شیوع بیماری، دوباره شاهد بازگشایی اماکن و فعالیت های ورزشی هستیم و آبفای استان از این امر مستثنی نمی باشد . امیدوارم امور ورزشی شرکت خصوصا در گروه سنی نونهالان روز به روز بر فعالیت خود افزوده و شاهد رشد و موفقیت این عزیزان باشیم.
مهندس خانی ادامه داد ورزش برای سلامت خانواده و کودکان لازم است.  ورزش هزینه نیست نوعی سرمایه گزاری است و باید در سبک زندگی خود جایگاهی برای ورزش داشته باشیم .لذا شرکت آب وفاضلاب استان برای ارتقاء سطح سلامت کارکنان و خانواده هایشان اهتمام ویژه دارد .  لازم است از خانواده های این عزیزان تشکر کنم چرا که با ارزش قائل شدن به این مقوله  و با تشویق و پیگیری های خود مسیر رشد و شکوفایی استعداد های فرزندانشان را فراهم می‌کنند.
لازم به ذکر است  رشته های ورزشی دیگری نیز مانند فوتسال، پینگ پنگ، والیبال و ... نیز در این شرکت برای فرزندان کارکنان ارائه میگردد.










 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 14 تير 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 38
نظرات شما
captcha refresh