جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 4 تير 1401
کد 861

دعوت به صرفه جویی بدون همکاری مردم و گسترش سواد آبی پایدار امکان پذیر نیست

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب (1 الی 7 تیرماه) پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس پورآقاجان در تشریح عملکرد و فعالیت های این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت : هر ساله با شروع فصل گرما، موضوع صرفه جویی و مصرف درست منابع، برجسته تر از زمان های دیگر می شود و موضوع مشارکت عمومی برای گذر از تنش آبی، حیاتی تر می شود و فرصت هایی نظیر هفته نخست تیر ماه که با عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب  نامگذاری شده، ظرفیت مناسبی برای جلب توجه ها و اقدامات در مسیر نجات آب در کل جامعه محسوب می شود.
وی افزود: کشور ما با محدودیت منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز تلاش می کند تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نماید .
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: در این راستا دفتر روابط عمومی سعی دارد با بهره گیری از همکاریهای جمعی و مشارکت های همگانی به خصوص با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های سازمانهای مردم نهاد نسبت به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اقدام نماید .
مهندس پورآقاجان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت با حضور در برنامه های مختلف برنامه ها ی صداوسیما، نسبت به ارائه گزارش عملکرد و توصیه ها و راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب به شهروندان اقدام خواهد نمود .
وی اضافه کرد: پیامهای آموزشی با موضوعات صرفه جویی در مصرف آب به صورت بنر و پلاکارد، توزیع پوستر های متنوع ، دفتر نقاشی، دفتر یادداشت، کتاب قصه و بسته های فرهنگی در خصوص صرفه جویی و راه های مصرف صحیح آن در بین شهروندان و همچنین هماهنگی با ائمه محترم جمعه و جماعات استان برای تبیین موضوعات مربوط به آب و اصلاح الگوی مصرف در نماز جمعه تمامی شهرهای استان از دیگر فعالیت هایی است که در هفته صرفه جویی انجام خواهد شد .
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد: با همکاری رسانه های مختلف و   NGO ها در فضای مجازی و سطح شهر اقدام به انتشار و نصب بنر در 40 اتوبوس شهری، 12 ایستگاه اتوبوس، 100 بنر در نقاط مختلف شهر تبریز وهمچنین طراحی وتولید موشن گرافی ، انیمیشن، خبر، پوستر، کلیپ و اقدام به برگزاری برنامه و مسابقه های افزایش سطح سواد آبی همشهری های عزیز در محلات پرتردد و شلوغ تبریز و همچنین همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش خواهیم داشت تا با اجرای برنامه های مختلف دانش آموزان را با مصرف بهینه آب آشنا سازیم.
مهندس پورآقاجان بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف بهینه آب تاکید و از مردم خواست که حتما با مدیریت در مصرف آب شرکت آب و فاضلاب را در تامین هر چه بهتر آب یاری کنند.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب پیامهای صرفه جویی در قبوض مشترکین درج و همچنین پیام هایی با عناوین و موضوعات صرفه جویی از طریق سامانه پیام کوتاه به همکاران و خبرنگاران و تعدادی از شهروندان ارسال خواهد شد .
 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 4 تير 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 47
نظرات شما
captcha refresh