جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 1 تير 1401
کد 859

رزمایش طرح صرفه‌جویی مصرف آب و برق آغاز شد

رزمایش آمادگی طرح نظارت میدانی در مدیریت مصرف آب و برق دستگاه‌های خدماتی (دولتی) امروز با حضور وزیر نیرو، فرمانده سپاه، مقامات کشوری و لشکری آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق متبرک به نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو، فرمانده کل سپاه و جمعی از مقامات کشوری و لشکری و فرمانده سپاه عاشورا، معاون استاندار آذربایجان شرقی و مدیران عامل آبفا، آب و برق منطقه ای و توزیع نیروی برق در سراسر کشور آغاز شد.
این رزمایش در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صرفه‌جویی به عنوان یک سیاست در متن خطوط اساسی برنامه‌های کلان کشور اجرا می‌شود.
اجرای اقدامات موثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل استفاده از سیستم‌های سرمایشی و روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن کردن محوطه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز و ... از جمله اقدامات اجرایی در طول اجرای این طرح سه ماهه است.
این رزمایش در مرحله اول برای تمام اماکن و ساختمان‌های وزارت نیرو، وزارت کشور و رده‌های سپاه و بسیج و در مراحل بعدی سایر ادارات و نهادها برگزار می‌شود.











  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 1 تير 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 559
نظرات شما
captcha refresh