جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 7 خرداد 1401
کد 841

بررسی برنامه های تحول اداری امور آب و فاضلاب بناب با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

جلسه بررسی برنامه های تحول اداری امور آب و فاضلاب بناب با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و مسئول حوزه سلامت اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درمحل امور آب و فاضلاب بناب برگزار شد.
 به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، با توجه به اینکه بخش عمده ای از فرایند ها و فعالیت های شرکت در مناطق انجام می گیرد توسعه و تسری برنامه های تحول اداری از حوزه ستادی به مناطق شرکت در چند سال گذشته مورد توجه مدیران ارشد بوده و سعی شده با توانمند سازی مناطق امکان پاسخگویی مناسب برای مشترکین و مراجعین فراهم گردد.
استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی و بهره گیری از ظرفیت دفاتر پیشخوان در راستای این موضوع مهم انجام شده است. اجرای برنامه های ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد یکی از برنامه های مهم شرکت در توسعه برنامه های تحول اداری به مناطق بوده که با هدف آگاه سازی بیشتر همکاران و مراجعین با قوانین و مقررات ، تقویت فرهنگ سلامت اداری و ایجاد مبنایی برای سنجش میزان سلامت اداری در شرکت صورت گرفته است.
 در این جلسه که مهندس ابراهیم زاده قائم مقام، مهندس عظیم پور معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت و تعدادی از مدیران شرکت حضور داشتند ابتدا گزارشی از روند اجرای برنامه های سلامت اداری شامل:  
  • تشکیل کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم
  • تدوین مستندات و مدارک مورد نیاز شامل روش اجرایی ارزیابی، کتابچه راهنما ، فرایند انجام کار
  • تدوین چک لیست های عمومی و تخصصی در حوزه سلامت اداری
  • دریافت، اولویت بندی و ابلاغ گلو گاه های فساد به مناطق شرکت
  • تشکیل سه تیم مجزا برای بازرسی از مناطق و واحد های شرکت
  • تهیه گزارشات و پیگیری اقدامات اصلاحی از مناطق
  • تجزیه و تحلیل نتایج بازرسیها و طرح آن بصورت شش ماهه در کمیته سلامت اداری و...
ارائه شده و در ادامه هریک از حضار محترم دیدگاه ها و نکته نظرات خود را پیرامون مطالب طرح شده در جلسه بیان داشتند.
در انتهای جلسه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،  ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه تحول اداری بویژه استقرار میز خدمت و ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد  بر اهمیت موضوع اقتصاد آب و بهره وری آب با توجه به چالش های آتی موجود در این زمینه پرداختند.
 دکتر فتح زاده با اشاره به محدودیت های تامین آب بر ضرورت برنامه ریزی برای ارتقاء بهره وری و بهره گیری از مدیریت دانش جهت مدیریت مناسب این بخش در آینده پرداختند. ایشان در بخش دیگری از صحبت های خویش بر استفاده مناسب از داده ها و اطلاعات مصرف گروه های مختلف و تجزیه و تحلیل آنها جهت برنامه ریزی های آتی تامین آب تاکید نمودند.  
شایان ذکر است در جریان این برنامه از میز خدمت امور آب و فاضلاب بناب و پروژه حذف بو که توسط یکی از شرکت های دانش بنیان ایرانی برای حذف بوی فاضلاب در ایستگاه پمپاژ اجرا شده بازدید انجام شد.






  • نوشته شده
  • در شنبه 7 خرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 71
نظرات شما
captcha refresh