جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401
کد 839

در دیدار شهردار و شورای اسلامی شهرستان کلیبر با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان؛

برای تامین منابع مالی طرح های بازسازی توسعه و اصلاح شبکه های آبرسانی و فاضلاب شهرستان باید از محل مصوبه تبصره 3 شورای اسلامی شهر بهره ببریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این دیدار بر افزایش همکاری دو طرف در خصوص مسائل شهری و رفاه شهروندان به‌خصوص در حوزه آب و فاضلاب تاکید و اظهار کرد: هم‌سویی و هم‌افزایی موجب تسریع و تحقق کامل اهداف می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ مهندس خانی خدمت به مردم را وظیفه‌ای مهم و ارزشمند دانست و افزود: آبفا استان از همه ظرفیت های موجود جهت خدمت رسانی به مردم و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین استفاده می نماید.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: با توجه به اینکه اغلب امورات مربوط به توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب مستقیما با شهرداری در ارتباط می باشد امید داریم با هماهنگی های لازم بتوانیم در کوتاهترین زمان این امورات را به سرانجام برسانیم.
وی ادامه داد: بر اساس تبصره ای كه از آن به عنوان ماده واحده قانوني ( تبصره 3 ) شورای اسلامی شهر نام برده مي شود و در تمامی شهرهای کشور نیز تصویب شده برای توسعه و تکمیل طرح های نیمه تمام فاضلاب و بازسازی و توسعه تأسیسات شبکه‌های آب به شرکت های آب و فاضلاب اجازه داده می‌شود بخشی از منابع مالی مورد نیاز را براساس تعرفه‌های قانونی متناسب تأمین نمایند.
مهندس خانی تاکید کرد: تمام درآمد شرکت آب و فاضلاب از این تبصره قانونی منحصراً برای اجرای طرح های همان شهر هزینه‌ می شود و گزارش کار و عملکرد به صورت 3 ماهه به شهرداری و شورای شهر ابلاغ خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان کلیبرخاطرنشان کرد: همکاری و تعامل خوبی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وجود دارد و خوشبختانه هر جا مشکلاتی وجود داشته، این مشکلات به واسطه شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر برطرف شده است.
در این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان کلیبر آمادگی خود را در راستای افزایش میزان همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان اعلام کردند. 







 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 5 خرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 40
نظرات شما
captcha refresh