جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401
کد 821

بیانیه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمود.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان به مناسبت روز جهانی قدس و  اعلام آمادگی شرکت آب وفاضلاب جهت حضور حماسی در راهپیمائی روز قدس بیانه ای صادر کرد .
متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .
انقلاب اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده است، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مساله قدس و آزادی آن می داند.
ضمن حمایت از این ملت ها، با حضوری پر شور و همراه مردم بزرگ ایران و دیگر ملت های مسلمان، آزادی قدس شریف را در روز قدس فریاد خواهیم زد و اطمینان داریم که با فریادهای حق طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، روزی آرمان امام راحل مبنی بر آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.
صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می کند.
امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از سال های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند. بنابراین مردم ایران و جهان خواهند آمد تا بار دیگر سیلی محکم دیگری را بر صورت جنایتکاران فرود آورده و عزت، غرور و سرافرازی را برای ایران عزیز اسلامی و ملت مسلمان و آزادیخواه  جهان به ارمغان آورند.
ما کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و در جهت تحقق آرمان آزادی قدس شریف و با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز و تکرار این جمله مقدس که مساله فلسطین، مساله اول جهان اسلام است، در این روز با همراهی سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و انزجار و نفرت خود را از رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی با حضوری پر شور اعلام خواهیم کرد.
                                                                                                                محمد خانی
                                                                                                   رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 16
نظرات شما
captcha refresh