جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 29 فروردين 1401
کد 814

بازدید مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی از تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی به همراه مهندس عباسی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب ، فرماندار آذرشهر و شورای شهر آذرشهر از روند عملیات اجرایی مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب آذرشهر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس محمد خانی، در این بازدید با حضور در بخش های مختلف این تصفیه‌‌خانه گفت: اقدامات خوبی انجام شده است اما روند احداث باید سرعت بیشتری بگیرد.
وی بر تامین اعتبارات مورد نیاز برای اتمام و وارد مدار بهره برداری شدن تصفیه‌خانه فاضلاب آذرشهر  تاکید کرد.
رییس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: احداث این پروژه از بهمن ماه 1394 شروع شده و در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن 120 میلیارد تومان بودجه لازم می باشد که در صورت تامین مالی تا 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس خانی ادامه داد: ظرفیت تصفیه خانه 8100  متر مکعب در روز و سیستم تصفیه خانه به صورت SBR و جمعیت 48 هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.
وی گفت: برای این شهرستان مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نیز طراحی شده است که با اجرا و افتتاح آن جمعیت تحت پوشش به 72 هزار نفر افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی ایجاد شبکه فاضلاب را یکی از ضروری ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری جهت رعایت بهداشت عمومی عنوان و تاکید کرد: در این راستا 9/67 درصد از جمعیت شهری استان و 5/78 درصد شهروندان تبریزی از پوشش تاسیسات جمع آوری و دفع فاضلاب برخوردار می باشند که امیدواریم حدود 120 کیلومتر شبکه جدید فاضلاب نیز در مدار بهره برداری قرار گیرد.
مهندس خانی همچنین با حضور و بازدید از مساکن مهر شهر گوگان از اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر خبر داد و سپس با حضور در نماز جمعه شهر آذرشهر در میز خدمت این شهر نیز حاضر شد.












 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 29 فروردين 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 33
نظرات شما
captcha refresh