جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 23 فروردين 1401
کد 813

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با فرماندار شهرستان ویژه مراغه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان ویژه مراغه با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، مهندس خانی  در این دیدار با اشاره به نگاه ویژه شرکت آب و فاضلاب استان جهت کاهش مشکلات آبرسانی در تمامی شهرستان های استان به نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا و  محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها در این شهرستان پرداخت و خواستار همکاری و مساعدت هرچه بیشتر در زمینه تخصیص به موقع اعتبارات شد.
وی افزود: طبق ماده 23 بودجه سال 1401 ایجاد تاسیسات فاضلاب و احداث مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب مراغه از جمله پروژه های ضروری شرکت در این شهرستان می باشد که مطالعات این طرح به اتمام رسیده و در فاز طراحی و اجرا می باشد.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد: مجموعه شرکت آب و فاضلاب برای کلیه شهرستانهای استان و نیازهای مشترکین برنامه های هدفمندی را تدوین و برای نیل به هدف و امر خدمات رسانی از هیچ  تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد .
اسدیان فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدرانی از زحمات شبانه روزی مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب خواستار تسریع و تکمیل پروژه های در دست اجرا شد.
بعد از این دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه مدیرعامل شهرستان مراغه با حضور در منزل همکار بازنسشته آقای مظاهری عیادت و از نزدیک در جریان روند بیماری و معالجه وی قرار گرفت.






 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 23 فروردين 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 49
نظرات شما
captcha refresh