جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 20 فروردين 1401
کد 811

شرکت آبفا مراغه موفق به اخذ ماده 23 برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری گردید

پس از تلاش های مستمر سه ساله ، شرکت آب و فاضلاب مراغه برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی موفق به اخذ ماده 23 برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری گردید .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ وجود شبکه های جمع آوری و تصفیه فاضلاب یکی از اصلی ترین توسعه پایداری شهری است و به حدی اهمیت این موضوع بالاست که از پساب خروجی تصفیه خانه در بسیاری از موراد کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .
براساس این مصوبه مبلغ سیصد میلیارد تومان بصورت ویژه از محل ماده 23 بودجه سال 1401 برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری از قبیل احداث 114 کیلومتر شبکه فاضلاب و اجرای مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب مراغه پایدار گردید که بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها در آینده از این مبلغ تخصیص خواهد یافت . از مشخصات فنی این پروژه بسیار مهم ،  ساخت مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب مراغه به ظرفیت 13200 متر مکعب در شبانه روز و همچنین اجرای طرح توسعه شبکه آب و فاضلاب در شهرک‌های تازه احداث و بخشی از شبکه سنتی فاضلاب شهر مراغه اصلاح و بازسازی می‌شود.
با اجرای مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب مراغه شهر مراغه تا ۳۰ سال آینده مشکل شبکه و تصفیه خانه فاضلاب بطور کامل برطرف خواهد شد .
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 20 فروردين 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 32
نظرات شما
captcha refresh