جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 7 فروردين 1401
کد 808

مهندس خانی مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان شرقی :

با تلاش همکاران و همراهی شهروندان گرامی روزهای پایانی سال و ایام نوروز بدون هیچ مشکلی سپری گردید.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان از شهروندان عزیز بمنظور همکاری و رعایت صرفه جویی در مصرف بهینه آب آشامیدنی در روزهای آخر سال وعید نوروز و گذر از این بحران تشکر و قدردانی نمود .
مهندس خانی  مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به هزینه استحصال وانتقال وتوزیع آب شرب بهداشتی گفت: در طول سال و ایام نوروز همکاران شرکت آب وفاضلاب برای توزیع آب بهداشتی مابین مشترکین در 67 شهر استان و 2734 روستا بصورت شبانه روزی درتلاش بودند وخوشبختانه با سخت کوشی وتلاش شبانه روزی خدمات رسانی در زمینه توزیع آب بدون وقفه و بروز مشکل برای شهروندان انجام شد.
مدیرعامل آب وفاضلاب در ادامه گفت : با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شهروندان محترم براساس یک سنت نیکو و دیرینه مبادرت به خانه تکانی وشستشو و نظافت وبهداشت منازل می نمایند همه ساله دراین ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف بی رویه آب بخصوص در کلان شهرتبریز هستیم که در نتیجه آن افت فشار شبکه آب در برخی از محدوده ها بخصوص مناطق مرتفع شهری بوجود می آید که خوشبختانه با همکاری و صرفه جویی های انجام شده توسط مشترکین عزیز با هیچ گونه مشکلی روبرو نشدیم .
مهندس خانی در خصوص تمهیدات انجام شده در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان بخصوص در زمان تعطیلات سال نو شرکت آب وفاضلاب استان نسبت به برقراری شیفت های کاری درکلیه مناطق اقدام نموده بود. همچنین کلیه مراکز امداد و رفع حوادث آب وفاضلاب بصورت شبانه روزی برای رفع حوادث احتمالی درخطوط توزیع آب شهری درحال آماده باش می باشند.
مدیرعامل آب وفاضلاب استان در پایان گفت: مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی آب وفاضلاب نیز با شماره تماس 122 در کلیه روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی همشهریان می باشند. لذا از شهروندان تقاضای می شود درصورت بروز ویا مشاهده هرگونه مشکل و پیشنهاد و انتقاد سازنده با این مرکز تماس حاصل فرمایند.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 فروردين 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 211
نظرات شما
captcha refresh