جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400
کد 804

اهدای گواهینامه های مدیریت سبز با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی

مراسم اهدای گواهینامه های مدیریت سبز با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت و رئیس انجمن مدیریت سبز ایران در سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، مراسم اهدای گواهینامه های مدیریت سبز و تقدیر از همکاران شرکت ، با حضور  رئیس انجمن مدیریت سبز ایران و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب در این مراسم با اشاره به استقرار دفتر کار سبز در حوزه ستادی و 14 منطقه تابعه گفت شرکت آب وفاضلاب با رویکرد توسعه مدیریت سبز و بر اساس بند ز ماده 38 قانون برنامه توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور اقداماتی را در راستای استقرار دفاتر کار سبز، از جمله تشکیل تیم دفتر کار سبز ، تدوین خط مشی مدیریت سبز توسط کمیته مدیریت سبز ، برگزاری آموزش های عمومی برای همکاران شرکت آب وفاضلاب نمود .
مهندس خانی ادامه داد: در جهت بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف شرکت نیازمند اقدامات اصلاحی و مناسب بود که با استقرار دفاتر کار سبز این امر میسر و محقق شد و شرکت آب وفاضلاب در بحث مدیریت و پایش مصرف انرژی و شناسایی محل های پرمصرف ، مدیریت سیستم های خاموش و بدون استفاده ، پیشگیری و جلوگیری از اتلاف انرژی ، اقدامات شاخص و مهمی را به اجرا درآورده است .
وی افزود : آموزش و فرهنگ سازی مقوله مهم و تاثیر گذار در بحث مدیریت مصرف و باز چرخانی درست آب است که خوشبختانه با عنایت به آموزش های تخصصی که در جهت آشنایی با مفاهیم و الزامات مدیریت سبز برگزار شد و این امر نیز به ثمر نشسته است.
  مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ادامه داد:  از طریق دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی که به نوعی متولی اصلی آن محسوب می شود با برگزاری نخستین واژه آب ، برگزاری پویش خانه تکانی محیط زیستی با همکاری  اداره کل حفاظت محیط زیست استان وانجمن مردم نهاد خانه فعالین محیط زیست ، استفاده از ظرفیت شرکت اتوبوسرانی جهت درج پیام های مدیریت مصرف توانسته است به نحوی در امر استمرار مدیریت سبز پیشرو باشد .
 رئیس انجمن مدیریت سبز ایران هم در این مراسم گفت: از اهداف مهم این همایش ایجاد نگرش زیست‌محیطی در بین واحدها، ایجاد رقابت جدی و سازنده در به کارگیری فناوری‌های سازگار با محیط زیست، تبادل تجربیات و دستاوردهای زیست‌محیطی با یکدیگر، تشویق و قدردانی از مدیران در راستای مدیریت صحیح سبز و ارتقا و گسترش فرهنگ زیست محیطی است.
دکتر امامی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مصرف انرژی به ویژه آب و برق در کشور ما از میانگین مصرف کشورهای توسعه یافته بالاتر و بیش از حد استاندارد است که همین امر ضرورت پیاده‌سازی مدیریت سبز را به اثبات می‌رساند.
شایان ذکر است مدل مدیریت سبز در راستای مفاهیم توسعه  پایدار و بر سه رویکرد زیست محیطی، اقتصادی  و اجتماعی اجرا می شود.
در پایان این مراسم با حضور مشاور رئیس جمهور و رئیس انجمن سبز ایران گواهینامه های مدیریت سبز اهدا گردیده و از همکاران  شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.



















 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 25 اسفند 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 49
نظرات شما
captcha refresh