جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1400
کد 803

بازدید مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد استانداری از میز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان

مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری به همراه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان از میز خدمت آبفای منطقه ۲ شرکت آب و فاضلاب بازدید کرد .
به‌گزارش دفتر روابط‌عمومی آب و فاضلاب استان ،دکتر سلطان‌زاده مدیر دفتر بازرسی در بازدید از میز خدمت منطقه ۲ آب و فاضلاب استان ، از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌گرفته شده شرکت آب و فاضلاب استان در ارتباط با توسعه میز خدمت حضوری و الکترونیکی و ارائه خدمات ،در زمان کوتاه با سرعت و دقت بالا  بازدید کرد .
وی گام نخست در شفاف سازی و ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی دولت را اجرای اینگونه اقدامات و پیشبرد دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات راحت و آسان برای ارباب رجوع دانست.
دکتر سلطان زاده : توسعه دولت الکترونیک را برای اصلاح نظام اداری و کاهش نیروی انسانی مثبت و کارآمد دانسته و آن را باعث اثربخشی و افزایش کارآیی و بهره‌مندی خدمات و کاهش شکایت مردمی و افزایش مسئولیت پذیری و پاسخ گویی دستگاه های اجرایی به مردم برشمرد.
دکتر فتح زاده در این بازدید توسعه دولت الکترونیک را بسیار ارزشمند و کارآمد و اجرای آن را باعث تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی دانست.
و ی همچنین توسعه خدمات الکترونیکی را در شفاف‌سازی فعالیت اداری با رویکرد سیستمی و ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی حیاتی برشمرد و توسعه و گسترش آن به سایر دستگاه‌های اجرایی استان با رویکرد برنامه تحول دولت سیزدهم تاکید نمودند.





















 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 اسفند 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 35
نظرات شما
captcha refresh