جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1400
کد 802

از بانوان همکار شرکت آب وفاضلاب استان قدردانی شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان از بانوان همکار قدردانی شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، طی مراسمی با حضور مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، معاونین و مسئولین شرکت  از بانوان همکار قدردانی شد.
مهندس خانی در این مراسم در منزلت مقام زن گفت: کلید توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه در دست بانوان است و بانوان همچنانچه در عرصه های مختلف  انقلاب نقش و جایگاه  والائی داشتند، امروز نیز می توانند در امور مختلف نقش اساسی داشته باشند.
وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص برخی مطالبات بانوان گفت: بانوان  توانائی های زیادی در امور مختلف اجتماعی و اجرائی دارند و در این ارتباط نیز شرکت آب وفاضلاب استان آمادگی دارد از توان مدیریتی و اجرائی بانوان استفاده نماید هرچند که انتظار می رود بانوان نیز در ایفای نقش اصلی خود در امور خانواده با مشکل مواجه نشوند.
مهندس خانی در ادامه با اشاره به نقش همکاران در موفقیت های حاصله شرکت گفت : ما شاهد زحمات و تلاش های همکاران خانم هستیم و در این میان نقش همکاران زن نیز در موفقیت های شرکت انکارپذیر نیست . مسئولیت همکاران زن به عنوان کارمند و هم به عنوان مادر در خانه و تربیت فرزندان بسیار سخت و ارزشمند هست که تلاش آنها قابل تقدیر بوده و ماهم تلاش مان براین است تا بتوانیم کارهایی که درتوان ماست و در شأن و منزلت آنها است انجام دهیم .
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب در خصوص نقش زن افزود : در جوامع امروز زنان بعنوان يك بازوي توانمند و پويا در جهت پيشرفت و توسعه كشورها نقش بسيار با اهميتي داشته اند و یکی از ارکان پایداری هر سازمان توجه به روحیات و ایجاد آرامش پرسنل است .
وی در ادامه  خواستار مشارکت بیشتر همکاران خانم در ارائه پیشنهادات  سازنده در جهت پیشرفت شرکت آب وفاضلاب  شد .
قبل از سخنان مدیرعامل شرکت نماینده و مشاورامور بانوان شرکت گزارشی از عملکرد وفعالیتهای امور مربوط به بانوان را در طول سال گذشته ارائه نمودند .
در ادامه مراسم با حضور بانوان شاغل در شركتهاي آبفاي استان آذربایجان شرقی به بیان مسائل و مشكلات خود پرداختند و مدیرعامل و معاونت مالی و پشتیبانی  به سوالات حاضرين پاسخ لازم را ارائه ودر پايان با اهداء جوایز و لوح يادبود از تمامي خواهران تجليل گردید .










 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 اسفند 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 35
نظرات شما
captcha refresh