جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1400
کد 797

گواهینامه های عملکرد برای تصفیه خانه های آب اهر و هشترود صادر شد

بر اساس ارزیابی های به عمل آمده توسط شرکت آبفای استان و شرکت مهندسی آبفای کشور تصفیه خانه های آب اهر و هشترود موفق به کسب گواهی نامه عملکرد با درجه عالی شدند.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب و فاضلاب استان ، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با هدف تأمين و توزیع پايدار آب شرب سالم و بهداشتی، همواره بر توسعه زیرساخت های تصفیه و آبرسانی شهری و روستایی احتمام ورزیده است و تصفیه خانه های زیر نظر شرکت با بالاترین استاندارد های ملی به ارایه خدمات میپردازند. در این راستا گواهینامه های عملکرد برای تصفیه خانه های آب  اهر و هشترود از سوی معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور صادر شد.
مهمترین مبانی و شاخص های ارزیابی این گواهینامه شامل عملکرد پایبندی و به کارگیری دستورالعمل های ابلاغی توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب، حضور مستمر پرسنل تصفیه خانه در دوره های آموزشی بهره برداری و نگهداری، نحوه بهره برداری از بخش های مختلف تصفیه خانه است و عملکرد تصفیه خانه های اهر و هشترود در این موارد عالی ارزیابی شده است.
تصفیه خانه اهر از سال ۱۳۸۱ فعال است و ظرفیت در حال بهره برداری در زمان صدور این گواهینامه ۴۵۵ لیتر بر ثانیه است و تصفیه خانه هشترود نیز از سال ۱۳۸۵ آغاز بهره برداری نموده است و ظرفیت در حال بهره برداری آن در زمان صدور گواهینامه ۱۲۰ لیتر بر ثانیه است.







 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 17 اسفند 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 18
نظرات شما
captcha refresh