جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400
کد 795

حضورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در میز خدمت ارتباط با مردم

در راستای ارتباط دو سویه و نزدیک مسئولان با مردم و با تاکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر حضور مسئولان در بین مردم، استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و معاونان شرکت و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در میز خدمت ارتباط با مردم که در مسجد امام حسن(ع) محله ابوریحان برگزار شد حاضر شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: یکی از وظایف سازمان ها، نهادها و بخش های دولتی خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به درخواست های آنان است.
مهندس خانی افزود: هدف از اجرای این برنامه، گفت وگوی چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران رده بالای استان است.
وی حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان را وظیفه مسئولان دانست و ادامه داد: هر روز در تمامی 6 منطقه آب و فاضلاب شهرستان تبریز و شهرستان های استان میز خدمت دایر هست و مردم با مراجعه حضوری به ادارات تابعه می توانند کارهای خود را انجام دهند.
این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد مراجعان درخواست های خود را با مدیرعامل مطرح و دستورات لازم جهت تسریع در پیگیری امور را صادر شد.














 
  • نوشته شده
  • در شنبه 14 اسفند 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 57
نظرات شما
captcha refresh