جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 7 اسفند 1400
کد 787

افتتاح پروژه آبرسانی به روستای خواجه مرجان بخش صوفیان

پروژه آبرسانی به روستای خواجه مرجان بخش صوفیان با حضور مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، و جمعی از مسئولان شهرستان شبستربا اعتبار هزینه شده 32 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهرستان شبستر در استان برای شرکت آب و فاضلاب الگوی مشارکت مردمی و کمک های افراد خیر است و فرهنگ بالای مشارکت مردم در این منطقه باید به سایر مناطق استان تعمیم داده شود.
مهندس خانی افزود : پروژه های مشارکتی در تمام قسمت های استان همواره بهترین بوده و مردمی که در هزینه پروژه ها مشارکت کرده اند در بحث نگهداری هم دقت نظر دارند .
وی اظهار کرد: در پروژه آب رسانی روستای خواجه مرجان صوفیان که با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال انجام گرفته،  مردم روستا 18 میلیارد ریال و شرکت آب فاضلاب 14 میلیارد ریال هزینه نموده است.
مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در سال جاری با کمک مردم و خیرین و تلاش های نماینده مردم منطقه با اعتبار 15 میلیارد تومان، تعداد 15 روستا آب رسانی شده و در سال آینده از 34 روستای باقی مانده که مشکل آب دارند بیش از 50 درصد از انها آبرسانی خواهد شد .
مهندس خانی از جعفر راستی نماینده شهرستان شبسترخواست با توجه به شرایط ویژه شبستر مخصوصا در فصل تابستان که با مشکل بحران آب مواجه هست از محل طرح محرومیت زدایی که در سطح کشور با عنوان جهاد آبرسانی در حال انجام است سهم شهرستان شبستر افزایش یابد.
نماینده مردم شهرستان شبستر نیز در این مراسم گفت: روستای خواجه مرجان صوفیان در ایام قدیم اولین بندر شمال شرق دریاچه ارومیه بود و به برکت نظام جمهوری اسلامی اکثریت روستاهای ما از نعمت گاز و برق و آب بهره مند شده اند.
جعفرراستی افزود: متاسفانه دشمنان ایران اسلامی همواره در تلاش هستند تمامی نقاط مثبت نظام اسلامی در طول انقلاب را کمرنگ کند و مردم را از نظام نا امید کنند.
وی ادامه داد:  امروز بحمدالله تمام مسئولین در خدمت رسانی به مردم پای کار هستند و با وجود مشکلات و کمبود ها ایران بهشت کشورهای منطقه هست .



















 
  • نوشته شده
  • در شنبه 7 اسفند 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 154
نظرات شما
captcha refresh