جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400
کد 785

نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با مدیران و روسای واحدهای تابعه

نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، قائم مقام و معاونان شرکت با مدیران و روسای واحدهای تابعه با هدف بررسی مسائل و موضوعات شرکت در فضایی صمیمانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: ماموریت اصلی شرکت تامین آب و دفع بهداشتی فاضلاب می باشد که برای رسیدن به این منظور با همکاری تمام کارکنان بهترین تلاش خود را خواهیم کرد.
مهندس خانی با قدردانی از زحمات همه همکاران افزود: با صمیمیت و همدلی که درتمام کارکنان و مدیران است در کنار هم در راستای تعالی و رسیدن به اهداف بلند شرکت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: سرمایه انسانی هر اداره ای مهمترین وارزشمندترین سرمایه آن شرکت به شمار می رود و مهمترین عامل زنده و پویا بودن این شرکت نیز هست و بی شک باید برای اثرگذارتر بودن آن ها برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد: فلسفه حضور ما در این شرکت فقط و فقط خدمت به مردم است و توصیه می کنم هریک از همکاران وظایفی که به آنان محول شده  به درستی انجام دهند و مثبت اندیشی درهمه امور را ملاک عمل قرار داده تا منجر به نتایج خوبی شود.
مهندس خانی توجه به معیشت، مطالبات کارکنان و برطرف نمودن مسائل و مشکلات آنان را بسیار با اهمیت خوانده و بر لزوم مساعدت با رفع و هموار نمودن مشکلات کارکنان تاکید کرد و از آمادگی خود جهت حضور در جلسات هم اندیشی با کارکنان  را عنوان نمودند.
وی افزود: افزایش جمعیت و نیاز به منابع آبی سالم بیشتر، فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی آب را ضروری کرده است و برای این منظور باید تلاش هرچه بیشتر انجام دهیم تا در زمان بحران آب با کمک مردم کمترین مشکلات را داشته باشیم.
در پایان این جلسه مدیران و روسای واحدهای تابعه به بیان مسائل و نکته نظرات خود پرداختند.












 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 4 اسفند 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 127
نظرات شما
captcha refresh