جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400
کد 781

بصورت ویدئوکنفرانسی صورت گرفت:

آیین کلنگ زنی آبرسانی به قشلاقات شهرستان کلیبر و خداآفرین ( فاز 2 ) با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انجام شد

عملیات اجرایی آبرسانی به 32 روستا با 1750 خانوار و 6200 نفر جمعیت توسط رئیس جمهور و وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا آذربایجان شرقی؛ آیین کلنگ زنی آبرسانی به قشلاقات شهرستان کلیبر و خداآفرین با حضور سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا ، مهندس اسکندری مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری ، مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان و مسئولین محلی در قشلاقات لاریجان خدآفرین  انجام شد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: هدف اصلی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تحت پوشش قرار دادن کل استان  به ویژه روستاها و عشایر استان است و سعی خواهم کرد به صورت یکسان به شهرها و روستاها خدمت رسانی کنیم و این از برکات ادغام دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی است.
وی  افزود: در این پروژه 3 حلقه چاه با مجموع دبی 60 لیتر بر ثانیه حفر و تجهیز خواهد شد همچنین 11 باب مخزن زمینی با حجم 4500 متر مکعب، اجرای لوله گذاری خط انتقال به طول 54 کیلومتر و احداث 6 ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 60 لیتر بر ثانیه با همکاری قرارگاه امام حسن (ع) سپاه پاسداران انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه هدف از این پروژه ها  حل مشکلات مردم بخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار است، ادامه داد: با حل مشکل آبرسانی در این مناطق ، در کنار تامین شغل پایدار برای عشایر و روستاییان، مهاجرت معکوس و توسعه پایدار روستایی نیز  افزایش خواهد یافت.
مهندس خانی خاطر نشان کرد در راستای طرح جهاد آبرسانی که نهضتی جدید در وزارت نیرو می باشد ، آبرسانی قشلاقات استان در اولویت خواهد بود .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد:  اعتبار مصوب سال مالی 1400 مبلغ 565 هزار میلیون ریال و اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه 1500000میلیون ریال می باشد.
مهندس خانی در پایان خاطرنشان کرد: مدت اجرای این پروژه 30 ماه می باشد.


















 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 27 بهمن 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 92
نظرات شما
captcha refresh