جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400
کد 780

دیدار مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و هیأت همراه با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، این دیدار که در دفتر نماینده‏‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه‏‌ی تبریز  " حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم " برگزار شد    ، مهندس خانی ، مدیرعامل شرکت پیرامون فعالیت‌ها و اقدامات شرکت ، پروژه‌های در حال اجرا و برنامه های آتی و پیش‌رو توضیحاتی را ارائه کرد.
وی افزود : شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي که افتخار خدمتگزاري در جهت تامين و توزيع آب شرب سالم و بهداشتي مورد نياز شهروندان گرامي و از طرفي جمع آوري ، دفع و تصفيه بهداشتي فاضلاب هاي خانگي را بر عهده دارد،  مسئولیت خطیری است که این شرکت با کوشش شبانه روزي پرسنل خدوم همواره سعي کرده است در جهت خدمت رساني مطلوب به مشترکين عزيز گامهاي موثري را بردارد.   بر این اساس این شرکت  در راستای  نیل به اهداف متعالی خود و با تاکید ویژه بر نگرش مسئولانه و متعهدانه ، همت و تلاش مضاعف کارکنان توانسته اقدامات مهم و موثري را در جهت اجراي پروژه هاي احداث تاسيسات آب و فاضلاب و بهره برداري از تاسيسات موجود در سطح استان به انجام برساند .
مهندس خانی ادامه داد : باعنایت به برنامه های پیش بینی شده برای سال های آتی از جمله تابستان امسال امید آن است که نگذاریم قطعی آب صورت پذیرفته و در خدمات رسانی خللی ایجاد گردد.
 وی افزود : برای جلوگیری از هدررفت آب بحث زون‌بندی کل شهر و تعدیل فشار و همچنین تعویض لوله‌های پوسیده مطرح می باشد که با بررسی و تلاش های متخصصان عزیز در شرکت آب وفاضلاب، اصلاح شبکه در حال پیگیری و انجام می باشد.

مدیرعامل شرکت با اشاره به قیمت تمام شده تولید آب گفت: به دلیل پلکانی ومناسب نبودن قیمت با کاهش درآمد مواجه هستیم که این امر نگهداری تجهیزات و به روزرسانی آن ها را با مشکل مواجه کرده که امیدواریم با تدبیر مسئولان کلان کشور و استان بتوانیم مشکلات رو حل کنیم.
وی ادامه داد : در راستای طرح جهاد آبرسانی که نهضتی جدید در وزارت نیرو می باشد ، با اجرای طرح جهاد آبرسانی بیش از 41237 خانوار و 127118 نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند و آب مورد نیاز آن‌ها به صورت پایدار تامین می‌شود.
مهندس محمد خانی در پایان تاکید کرد: از این تعداد 250 روستا سهم استان آذربایجان شرقی می باشد که سال اول 134روستا با همکاری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و قرارگاه امام حسن مجتبی انجام خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  نماینده ولی فقیه در استان  نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتصاب مهندس خانی به سمت مدیرعاملی شرکت آب وفاضلاب و خسته نباشید به مهندس ایمانلو مدیرعامل قبلی استان اظهار کرد: باعنایت به روحیه جهادی و انگیزه جنابعالی برای انجام کارها و روحیه نشاط و امیدآفرین که  بسیار ارزشمند بوده و باعث خشنودی خداوند و خلق خواهد بود ، انتظار عملکرد مثبت و خوبی از شما و مجموعه شرکت آب وفاضلاب می باشد . البته زمان کوتاه است و در چشم بر هم‌زدنی فرصت‌ها به پایان می‌رسد. تا زمانی که فرصت دارید کار جهادی انجام دهید که البته از شما هم همین انتظار می‌رود.
 












 
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 27 بهمن 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 42
نظرات شما
captcha refresh