جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 23 بهمن 1400
کد 777

دیدار مدیر کل امور عشایر آذربایجان شرقی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان

سید محمد حسن آل هاشم مدیر کل امور عشایر استان با مهندس محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی عشایر دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ مدیرعامل شرکت آبفای استان در این دیدار گفت: در راستای اجرای بهتر برنامه های محرومیت زدایی در مناطق محروم مخصوصا عشایر استان تصمیماتی جهت تسهیل ارائه خدمات و آبرسانی به عشایر اتخاذ گردیده که با انسجام و همدلی دوسویه، راه های تامین آب سالم و بهداشتی که باعث توسعه پایدار مناطق عشایری می شود انجام خواهد شد.
مهندس خانی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی بحث عدالت اجتماعی بود و به همین جهت شرکت آب و فاضلاب استان امروز به صورت جهادی و با داشتن نیرو های متخصص در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان از هیچ کمکی برای رفع مشکلات آب عشایر استان دریغ نخواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد : در راستای طرح جهاد آبرسانی که نهضتی جدید در وزارت نیرو می باشد ، آبرسانی قشلاقات استان در اولویت خواهد بود .
در این دیدار مدیر کل امور عشایر استان نیز ضمن تبریک به مهندس خانی به مناسبت انتصاب به مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب استان گزارشی از وضعیت عشایر و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف از جمله تامین آب، توضیحاتی ارائه داد.
آل هاشم افزود: عشایر در کنار جامعه شهری و روستائی، جامعه ای تولید کننده است که با حفظ آداب و میراث خود نقش موثری در فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دارند و ما خدمت به این قشر را وظیفه خود می دانیم.
وی همچنین در مورد بازدید از مناطق عشایری نیز صحبت و گفتگو کرد.



 
  • نوشته شده
  • در شنبه 23 بهمن 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 44
نظرات شما
captcha refresh