جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400
کد 774

بیانیه شرکت آب وفاضلاب استان به مناسبت حماسه 22 بهمن

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی به مناسبت حماسه 22 بهمن بیانه ای صادر نمود.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان به مناسبت گرامیداشت حماسه 22 بهمن  و اعلام آمادگی شرکت آب وفاضلاب جهت حضور حماسی در راهپیمائی 22 بهمن بیانه ای صادر کرد .
متن پیام به شرح ذیل می باشد :
      بسم الله الرحمن الرحیم
 
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا  اسرا -۸۱
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است
«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...»
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که صفحه زرینی را در تاریخ حیات انسان گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنینانداز کردند. این روزها یادآور اراده و عزم ملت ایران در مسیر تحقق فرداهایی بهتر و یکدلی و همراهی همیشگی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای انقلاب است.
دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به ثمر رساندند.
بيست و دوم بهمن براي ملت ايران ياد آور نعمتي الهي، بي نظير و تاريخي است که تحقق وعده الهي براي همه بندگان مومن و متعهد و استوار خويش مي باشد و اكنون پس از گذشت چهل و سه سال از آن رویداد الهي، مردم مؤمن و غيور ايران با هوشياري تمام در برابر همه فتنه ها ايستاده اند و همچون گذشته با تبعيت از رهبر فرزانه خود از اسلام و انقلاب دفاع مي کنند و با فتح قله هاي افتخار و عزت، استوار و پرخروش به راه خود ادامه مي دهند.
ملت هميشه در صحنه ي ايران اسلامي وعلي الخصوص خانواده بزرگ شرکت آب و فاضلاب  پس از گذشت بيش از چهار دهه از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با عشق، تعهد و دلبستگي هرچه بيشتر به مقام معظم رهبري و آرمان هاي راستين انقلاب با بيداري و هوشياري کامل در برابر دشمنان از دستاوردهاي بزرگ انقلاب، استقلال ، آزادي وجمهوري اسلامي دفاع مي کنند و با حضور حماسي خود در عرصه هاي مختلف بويژه راهپيمايي 22 بهمن ، پايبندي خود را به آرمان هاي راستين انقلاب اعلام مي نمايند.
اینجانب سالروز پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران را به مقام معظم رهبري،‌ امام مهربان امت (ره)،  ارواح پاک و مطهر همه شهيدان گلگون کفن، بویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، ملت شريف ايران،  همه کارکنان و مديران پر تلاش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تبريک و تهنيت مي گويم و از درگاه يگانه بي‌همتا مسئلت می‌کنم به همه ما توفیق خدمت شایسته به مردم بزرگ ایران عطا کند تا بتوانیم شکرگزار نعمت عظیم انقلاب اسلامی باشیم.
                                                                                                         محمد خانی
                                                                                       رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 21 بهمن 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 43
نظرات شما
captcha refresh