جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400
کد 773

دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت است

همزمان با فرارسیدن سالروز فجر انقلاب اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در اولین برنامه کاری خود با خانواده گرانقدر شهدا و ایثارگران دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این دیدار عزت، آبرو و اقتدار امروز میهن را مدیون ایثار شهدای والامقام دانست و افزود: شهدا در زمره‌ی بندگان مخلص خداوند جای دارند و امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان دفاع مقدس را رقم زدند .
مهندس خانی افزود: در هشت سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان، ایثارگران و هر فردی که برای دفاع از خاک قدم به جبهه‌ گذاشتند غیرت، مردانگی و رشادت را به معنی کلمه عینیت بخشیدند
وی با تاکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت (ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تاکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر امروز 3 میلیون و هشتصد هزار نفر در استان که شامل صد درصد شهرها و همچنین 80 درصد روستاها دارای آب شرب سالم و تاسیسات بهداشتی سالم هستند همگی در سایه برکات خون شهدا و ایثارگران می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: از خانواده های شهدا و ایثارگران و آزادگان عزیز درخواست دارم که دعای خیرشان بدرقه راه خدمتگزاری ما بعنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
مهندس خانی اظهار کرد: امید است بتوانیم با خدمتگزاری به مردم این دیار شهید پرور، رهرو صدیق راه شهدا باشیم.
وی ادامه داد: خانواده‌ی شهدا مایه برکت و سرمایه‌های تمام‌ نشدنی هستند که افتخارات و سربلندی ما به واسطه‌ی دعای خیر آنهاست.
مهندس خانی در پایان تاکیدکرد: عزم جانبازان و خانواده شهدا و ایستادگی در پای ارزشهای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری ایشان روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می کند.
فرمانده بسیج کارمندی حوزه یک سپاه عاشورا هم در این مراسم گفت: امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان هستیم و این بزرگواران دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.
 سرهنگ رضایی افزود: شهدا ِدین بزرگی دارند که قابل جبران نیست و ما باید خادم خانواده معظم شهدا باشیم.
مشاور امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: در سطح استان 322 همکار ایثارگر داریم که شامل 39 رزمنده، 15 فرزند شاهد، 3 آزاده، 10 جانباز ، 29 فرزند جانباز و 25 خواهر و برادر شاهد می باشد.
مهندس عباسپور افزود: در این دهه مبارک و خجسته فجر میزبان تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگر هستیم که بهترین نمونه از کارمندان واقعی هستند تا ضمن تبرک  همواره بگوییم که ما ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.
وی ادامه داد: ایجاد پرتال امور ایثارگران، اعمال معافیت های مالیاتی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تهیه کتابچه خاطرات ایثارگران و چاپ مقالات در نشریه ها و مجلات معتبر از جمله برنامه های امور ایثارگران شرکت در طی سال می باشد.
در این دیدار خانواده شهدا ضمن ابراز خرسندی و تبریک به مناسبت انتصاب مدیرعامل، مسائل و نقطه‌ نظراتشان را به سمع و نظر حاضرین رسانند.
در پایان این مراسم از خانواده شهدا و ایثارگر حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.







 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 21 بهمن 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 52
نظرات شما
captcha refresh