جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 17 بهمن 1400
کد 768

عدم ارسال گل و درج پیام تبریک انتصاب در رسانه ها؛ نخستین دستور مدیرعامل جدید شرکت

مدیردفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان از دستور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مهندس خانی برای عدم چاپ بنر تبریک انتصاب و ارسال گل از سوی دستگاه ها و اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفااضلاب استان ، مهدی پورآقاجان  مدیردفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت  با اشاره به معرفی مهندس محمد خانی  به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ، خواستار خودداری دستگاه های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی از چاپ بنر و ارسال گل به مناسبت این انتصاب شد.
وی با تبریک و تهنیت ایام مبارک دهه فجر و انتصاب مهندس خانی به سمت مدیرعاملی آب وفاضلاب استان ، ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف همکاران شرکت  نسبت به انتصاب مدیرعامل جدید  در استان افزود: این اقدام بنا به دستور و تأکید مدیریت محترم عامل  و در راستای اولویت بخشی به امورات شرکت و نهادینه شدن فرهنگ دوری از تشریفات غیر ضرور و نیز استفاده بهینه از منابع انجام می شود.
مدیردفتر روابط عمومی و آموزش همگانی  افزود: مدیران و همکاران شرکت و پیمانکاران گرانقدر  مطلقا از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه ها و غیر آن اجتناب کنند.
بر اساس گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت ، روز شنبه  16 بهمن ماه و با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 17 بهمن 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 64
نظرات شما
captcha refresh