جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 29 دي 1400
کد 758

دیدار مدیرعامل با خانواده معظم شهید کریمی

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادران و همسران شهداء با خانواده شهید کریمی دیدار کرد .
گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، مهندس ایمانلو به همراه تعدادي از معاونان و مديران شرکت به منزل شهيد چنگیز کریمی  رفت و از نزديك با خانواده  اين شهيد ديدار و گفت‌وگو كرد.
وی در این دیدار صمیمانه ضمن مرور خاطرات دوران دفاع مقدس جویای احوال و وضعیت این خانواده شد و خاطر نشان کرد دیدار با خانواده معظم شهداء ادامه وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است .
مهندس ایمانلو  در این دیدار عزت، آبرو و اقتدار امروز کشور ایران را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر دانست و افزود : شهدا در زمره‌ی بندگان مخلص خداوند جای دارند. امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان دفاع مقدس را رقم زدند
وی ادامه داد : مادران شهداء با الهام از تعالیم اسلامی با شجاعت و شهامت وصف ناشدنی با تربیت مردانی بزرگ که در راه اسلام تقدیم کردند، مایه افتخار اسلام و مسلمین شدند.
همسران شهیدان دفاع مقدس نه تنها مانع از اعزام شوهران و فرزندان خودشان به مناطق عملیاتی نشده‌اند بلکه بهترین یاوران و مربیان برای آنها بوده‌اند. آنان با این عمل ایثارگرانه هم روحیه رزمندگان اسلام را تقویت کردند و هم برگ‌های زرینی بر تاریخ انسانیت این مرز و بوم افزودند.
شهید چنگیز کریمی ، عضو نیروی دریایی ارتش بودند که در اوایل جنگ تحمیلی در 27 مهر ماه 1359 در خرمشهر به مقام شهادت نائل آمدند .
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 دي 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 143
نظرات شما
captcha refresh