جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 15 دي 1400
کد 752

نشست روشنگری و بصیرت افزایی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

بصیرت افزایی، کلید پیمودن راه و انتظار معصومین (ع) است

به همت پایگاه مقاومت بسیج کارکنان حضرت ابوالفضل (ع) جلسه بصیرت افزایی با حضور معاونین منابع انسانی و تحقیقات، مالی پشتیبانی، توسعه و بهره برداری آب و فاضلاب، امور مشترکین، دفتر روابط عمومی و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ حجت الاسلام قربانی در این مراسم گفت: بصیرت افزایی در جامعه تنها راهِ خاموش کردن فتنه دشمنان است.
وی افزود: آن چه مسلم است این که ما همچنان نیازمند بصیرت افزایی در سطح جامعه هستیم چرا که دشمن با فتنه‌های گوناگون به دنبال ایجاد تردید و ناامیدی در جامعه ما به خصوص در بین نسل جوان است، لذا ما با بصیرت افزایی می‌توانیم به خنثی سازی توطئه‌های دشمن بپردازیم.
حجت الاسلام قربانی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که روزمرگی های زندگی باعث شود بسیاری از ایام و روزهای تاریخی به دست فراموشی سپرده شود.
وی با بیان اینکه سرداردل ها شهید حاج قاسم سلیمانی فردی با بصیرت بود، افزود: بصیرت موجب صعود انسان به درجات رفیع، و نیل به مراتب عالی دین و دنیا می شود.
حجت الاسلام قربانی با اشاره به فرایضی از وصیت نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: افکار و اندیشه‌های حاج قاسم سلیمانی در جامعه باید جاری شود و این کار از وظایف مهم ما می‌باشد بنابراین برای جلوگیری از رسوخ فتنه در جامعه، باید تبلیغ و بصیرت افزایی به صورت گسترده انجام بگیرد.
سخنران این مراسم بصیرت افزایی را کلید پیمودن راه و انتظار معصومین (علیهم السلام) عنوان و اظهار داشت: موفقیت انسان در کارهای اجرایی نیز در گرو آشنایی و عمل به موازین دینی و الهی است.
حجت الاسلام قربانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آن حضرت اهل بصیرت بود و مردم را به بصیرت دعوت می کرد.
وی خطبه های حضرت فاطمه (س) را یادآور شد و بصیرت حضرت زهرا را برای جامعه و دیگران درس آموز دانست وگفت: آن حضرت هم در زمان خودشان روشنگری و هم افشاگری می کرد.
حجت الاسلام قربانی در پایان سخنان خود به نمونه هایی از بصیرت سیاسی ودینی حضرت زهرا (س) اشاره و تصریح کرد : پیام های این بانوی بزرگوار که از بصیرت دینی و سیاسی برخوردار بود قرن ها تاثیرگذاربوده و همچنان چراغ راه و هدایت است.










 
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 دي 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 108
نظرات شما
captcha refresh