جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
کد 741

برگزاری جشنواره فراگیری "نخستین واژه آب" در آذربایجان شرقی

جشنواره نخستین واژه آب در مدارس استان از آبان ماه سال جاری آغاز شده است.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: جشنواره نخستین واژه آب، با هدف آموزش ، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب و صرفه جویی برگزار می شود که امید است در آینده ای نزدیک شاهد اثرات آن باشیم.
مهندس پور آقاجان افزود: برنامه های این جشنواره شامل برگزاری مسابقه نقاشی آب و زندگی، کارگاه آموزشی اولیاء دانش آموزان، اجرای طرح همیار آب و کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران و آموزش دانش آموزان است.
وی ادامه داد: جشنواره نخستین واژه آب سال گذشته در بیش از ۲۰۰ مدرسه استان برگزار شد.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه موضوع آب یک موضوع فرا دستگاهی است خاطرنشان کرد: این موضوع باید مورد توجه همه دستگاه های دولتی وخانواده ها قرار گیرد و همه در استفاده صحیح از آن همت کنند.
مهندس پور آقاجان اضافه کرد : برگزاری برنامه های فرهنگی تاثیر بسزایی در ترویج مصرف بهینه آب در میان دانش آموزان داشته است.
وی تصریح کرد: فرهنگ‌ سازی در مصرف آب و ضرورت مصرف بهینه موضوع بسیار مهمی است که باید از مدارس آغاز شود و آموزش به این نسل به ویژه در دوره ابتدایی می تواند نتایج موثر و ماندگاری را در آینده داشته باشد.
پور آقاجان از همکاری جدی آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه های مرتبط با نخستین واژه آب و نیز طرح همیار آب تقدیر و تشکر کرد و گفت: سعی خواهیم کرد سال های بعد نیز این برنامه ها ادامه یابد .










 
  • نوشته شده
  • در شنبه 27 آذر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 60
نظرات شما
captcha refresh